fbpx

5 Moduri prin care să îți CREȘTI vânzările de Black Friday

thecon-Black-friday

thecon-Black-friday

Ai ajuns pe acest articol pentru că ai în spate o echipă de oameni care lucrează zilnic pentru a construi un brand puternic. Black Friday este cea mai bună ocazie pentru a câștiga puțin “teren financiar”. Deși oportunitatea există, competiția este la fel de mare sau poate chiar mai mare în această perioadă. Toată lumea este în febra cumpărăturilor, deci cum vei putea tu să ridici nivelul și să te faci remarcat? Cum îți vei crește vânzările de Black Friday? În calitate de specialiști în marketing, îți vom oferi 5 moduri prin care tu poți să vinzi mult mai mult în perioada Black Friday.

Creează o campanie de Black Friday

1. Fă-ți o strategie de marketing

Ușor de zis, greu de făcut. Ce este o strategie de marketing? Ce implică ea? Ei bine, o strategie de marketing trebuie întâi de toate să înceapă cu un obiectiv clar în spatele căruia se vor construi acțiuni concrete. În urma acțiunilor vor exista consecințe care duc la atingerea obiectivului.

Când vine vorba despre o campanie de vânzări, fie că este vorba de produse sau servicii, campania de marketing are loc în mediul online sau offline. De cele mai multe ori, cel mai eficient mod de a obține vânzări este în mediul online, așadar trebuie să ai în vedere canalele de comunicare și modul în care vei face vizibil în mediul online faptul că magazinul tău vinde la reduceri de Black Friday. Dacă ai nevoie de ajutor cu strategia ta de marketing, cere o ofertă!

2. Pregătește-ți site-ul pentru Black Friday

Până la a începe să pregătești bugete și campanii pentru diferite rețele sociale sau newslettere, trebuie să te asiguri că website-ul tău poate suporta în primul rând un trafic crescut. Ai un hosting bun care poate face față unui val de cumpărători încântați? Asigură-te că vei elimina acest risc de pe listă înainte de a trece la următorul pas.

Pregătește un Landing Page special pentru produsele sau serviciile care intră în reducerea de Black Friday. Personalizează deisgn-ul și comunică un mesaj atractiv în timp ce simplifici modul de cumpărare cât mai mult posibil. Dacă vei avea trafic mult și o pagină care convertește eficient și repede, vânzările vor veni pe bandă rulantă.

Uite aici un landing page făcut de noi pentru Cleste.ro

3. Pune la cale din timp o strategie de Teasing

Teasing-ul poate fi de foarte multe feluri. Un exemplu concret sunt trailerele la filme. Audiența cinefilă primește un trailer la film chiar și cu un an înainte de apariția acestuia. Același lucru trebuie să îl faci și tu pentru magazinul tău online, evident adaptându-te la condițiile impuse. Încearcă să fii pregătit pentu a-ți anunța participarea la cea mai importantă sesiune de reduceri din an.

Lasă-ți audiența să afle chiar și cu 2 sau 3 săptămâni înainte că magazinul tău va oferi reduceri substanțiale. Acest lucru trebuie făcut în mod repetat până în momentul începerii campaniei propriu-zise. Această strategie este recomandată mai ales magazinelor mici și mijlocii care nu dispun de un awareness crescut. Practic, dacă îți propui să oferi reduceri bune pentru a concura în piață, dar nu faci un Teasing “pregătitor”, nimeni nu va ști, iar tu vei avea de pierdut în cifre.

4. Stoc, logistică, consumabile, putere de muncă

Sigur îți dorești ca în primele ore de campanie să ai sute de comenzi, dar suntem siguri că nu îți dorești să nu fii pregătit pentru ele. Dacă ai un magazin online, asigură-te că vei avea suficient stoc pentru perioada de reduceri. Ai șanse foarte mari să vinzi mult, iar în cazurile nefericite, nici tu și nici clientul tău nu veți dori să vedeți: “stoc epuizat”.

Trebuie să fii pregătit pentru a face bani. Sună optimist, dar ai nevoie că angajații tăi să fie prezenți la birou în cel mai important weekend din an. Cu atât mai mult dacă administrezi un magazin online, vei avea nevoie de resurse de împachetare și coletare.

5. Rețele sociale și bugete de promovare

Alege foarte bine rețelele de promovare online care se potrivesc cel mai bine cu afacerea ta. În acest proces trebuie să ai în vedere care este audiența care cumpără produsele tale, iar apoi poți determina unde este prezentă acea audiență.

Alocă bugete separate pentru fiecare platformă în parte și folosește tehnici de graphic design și copywriting pentru a atrage atenția. Fie că este vorba despre Facebook, Instagram, Linkedin, YouTube, Google Adwords, etc, tu trebuie să știi exact ce campanie cu ce banner graphic rulează unde și pentru ce perioadă. Dacă ești foarte bine pregătit înainte, vei putea la final să măsori rezultatele și să îți dai seama ce a mers bine sau ce a mers mai puțin bine, astfel vei avea și ceva de învățat din tot acest fenomen.

Sfat Bonus

6.  Analizează acțiunile competitorilor tăi

Ca să punem punct unei liste de metode de a-ți crește vânzările de Black Friday, te invităm să intri și mai adânc în strategie și să mai faci un singur lucru. În pasul nr. 3 îți vorbeam despre Teasing. Ei bine, poți folosi cele 2,3 săptămâni anterioare perioadei de reduceri pentru a-ți identifica cei mai importanți competitori. Dacă ei știu că trebuie să facă Teasing, înseamnă că sunt adversari veritabili.

Acum că i-ai identificat, mergi și mai departe și înțelege care va fi strategia lor în ziua reducerilor. Ce produse vând? Ce stoc? Ce prețuri se preconizează? Au un hosting suficient de bun pentru a susține un trafic puternic? Fă această analiză și ia decizii în consecință. Sigur îți va fi de ajutor.

Toate etapele și metodele enumerate mai sus sunt EXTREM de importante pentru a avea rezultate cât mai bune. Știm că poate părea copleșitor, iar timpul nu ține niciodată cu noi, dar suntem aici să te ajutăm încă o dată. Dacă ai nevoie de ajutor cu planificarea, derularea și analizarea rezultatelor campaniei tale de Black Friday, Thecon are o oferta specială pentru tine pe care o poți descărca de mai jos. Spor la vânzări!

Cere o ofertă pentru magazinul tău

Completează formularul și te vom contacta în cel mai scurt timp

Sau sună-ne la +40 773 701 534





Lasă un comentariu