Articol de blog

5 sugestii utile pentru o lansare website de succes

Autor:

Andrei Boghiu

Data:

23 martie 2018

Te afli in situatia de a-ti crea un site sau un magazin online? Descopera […]

lansare website

Te afli in situatia de a-ti crea un site sau un magazin online? Descopera 5 sfaturi utile pentru a avea o lansare website de succes!

Deții o afacere și ești în curs de a-ți lansa site-ul? Sau intenționezi să-ți creezi un magazin online în viitorul apropiat? Dacă te regăsești în una dintre cele două situații, atunci cu siguranță acest articol este pentru tine.

Contrar așteptărilor tale, în afară de design-ul acestuia, mai sunt și alte câteva aspecte de care care trebuie să ții cont. Înainte de orice lansare website, este esențial să te asiguri că implementezi următoarele sfaturi pentru a obține în timp o poziție în primele căutări organice pe Google. Te asigurăm că efectul acestora este pe termen lung și va contribui fără îndoială la strategia ta de marketing online.

Hai să aflăm împreună 5 sugestii utile care te ajută să-ți pregătești lansarea site-ului!

5 sfaturi utile pentru o lansare website de succes

#1. Interfață adecvată

Cea mai bună metodă de a economisi timp și bani, evident, este să știi din start ce trebuie să includă site-ul tău. Bineînțeles, un design modern, care se adaptează tuturor dispozitivelor mobile și care include elemente ce reflectă brand-ul tău sunt cruciale.

Conținutul reprezintă și el un punct cheie. Asigură-te că descrierile de pe website sunt scurte, la obiect și clare astfel încât utilizatorii să înțeleagă atât istoricul firmei tale, cât și beneficiile produselor sau serviciilor. În egală măsură, alege call to action-uri potrivite și adaugă-le pe acele pagini pe care îți dorești ca potențialii tăi clienți să întreprindă respectiva acțiune.

#2. Analiza traficului

Indiferent de complexitatea sau de simplitatea unui website, trebuie să urmărești și să analizezi constant detaliile legate de persoanele care îți accesează site-ul. Prin urmare, implementarea unui cod de urmărire generat de crearea unui cont de Google Analytics îți furnizează informațiile de care ai nevoie pentru a fi sigur că site-ul tău funcționează conform așteptărilor.

Astfel, poți studia rapoarte bazate pe comportamentul utilizatorilor tăi și pe diverși indicatori, precum timpul petrecut pe site, date demografice ori dispozitivele de pe care accesează site-ul. În funcție de toate aceste detalii, poți crea o strategie de marketing favorabilă pentru atragerea publicului tău țintă.

#3. Atragerea traficului din social media

Oricare ar fi platformele de socializare pe care creezi o pagină a firmei tale, este important să ai în vedere ca toate informațiile să fie actualizate. De asemenea, prezența pe rețelele de socializare contribuie la sporirea vizibilității tale în mediul online.

Tot ce trebuie să faci este să postezi în mod constant astfel încât să creezi și să menții o legătură cu potențialii tăi clienți. Singura mențiune este să eviți bombardarea utilizatorilor online cu tipuri de conținut care îi îndeamnă mereu să-ți achiziționeze produsele sau serviciile. Indicat este să generezi conținut interesant și atractiv.

#4. Conținut de calitate

Atunci când oamenii doresc să achiziționeze diverse produse sau servicii, primul pas pe care îl fac este să caute firme din domeniul respectiv. Iar înainte de a lua decizia finală, ei se informează și analizează care este cea mai bună opțiune. Cum ajung ei la tine? Cu ajutorul informațiilor de actualitate ce se pot regăsi în articolele de blog.

Vei putea astfel să lămurești cu ușurință anumite aspecte legate de afacerea ta, să educi publicul țintă referitor la produsele pe care le vinzi și să-i convingi de beneficiile acestora. Este o bună metodă pentru atragerea de noi lead-uri și pentru consolidarea poziționării în căutările organice pe Google.

#5. Promovarea online

Activitățile de creare și de lansare ale site-ului nu sunt singurele aspecte pe care este necesar să le ai în vedere. Acordă o atenție sporită și modului în care te poți promova în mediul online astfel încât să contribui la vizibilitatea site-ului tău.

Fie că alegi strategiile organice sau campaniile plătite pe Facebook ori Google, stabilește din timp planul tău de promovare online.

Sperăm că aceste sfaturi îți sunt de ajutor și că rezultatul final va fi așa cum îți dorești! Până data viitoare, îți reamintim că echipa noastră este gata să te ajute cu tot este necesar pentru a avea un design website sau un magazin online conform standardelor tale!

Tags

Distribuie

Blogul Thecon

Articole recomandate

10 ianuarie 2019

Top influenceri Romania in 2018 (Infographic)

Suntem pasionați de mediul online și ne informăm despre toate lucrurile importante sau mărunte […]

Citește articolul

18 martie 2019

Magento vs. Prestashop – bătălia titanilor

Este întrebarea de tip “oul sau găina” care a stârnit suficiente discuții în contradictoriu […]

Citește articolul

23 martie 2021

Prestashop vs Magento. Alege platforma potrivită pentru website-ul tău

Te-ai hotărât să-ți deschizi propriul magazin online, iar într-o lume a tehnologiei avansate, un […]

Citește articolul

Vezi și alte articole din blogul Thecon.

Thecon Newsletter

Abonează-te pentru noutăți!

Intră în posesia celor mai proaspete știri și articole, direct în casuța poștală, prin abonarea la newsletter-ul nostru.