Articol de blog
7 Motive pentru a-ți dezvolta propria aplicație Mobilă
Autor:
Andrei Boghiu
Data:
10 iunie 2022
Ai nevoie de o nouă sursă de venituri, vrei să te promovezi într-un mediu […]

Ai nevoie de o nouă sursă de venituri, vrei să te promovezi într-un mediu în care nu ai mai fost prezent până acum sau crezi că potențialii tăi clienți folosesc device-uri mobile frecvent? Răspunsul la fiecare dintre aceste întrebări este unul cât se poate de simplu: O aplicație mobilă. Nu ai de unde să știi până nu încerci, iar o astfel de aplicație îți oferă acces la cu totul alte orizonturi.
Dacă aveai totuși nevoie de motivație, iată o listă de 7 motive pentru a-ți dezvolta propria aplicație Mobilă.
Îți va genera lead-uri și vânzări
Dacă ai deja o afacere, indiferent de nișa în care ești prezent, o aplicație mobilă care oferă extra utilitate îți va putea genera noi vânzări și cereri de ofertă. În primul rând, vei fi mai aproape de utilizatorii care folosesc telefoane mobile în mod exclusiv, vei putea atrage atenția chiar și atunci când potențialii tăi clienți nu sunt în fața calculatorului sau poți chiar percepe o taxă pentru descărcarea aplicației. În funcție de utilitatea acesteia, veniturile generate pot fi din achiziții sau din afiliere.
Un exemplu foarte bun sunt aplicațiile de tracking pentru macronutrienți și calorii. O aplicație care te ajută să ții un jurnal al nutriției personale poate oferi coduri de reducere la suplimente, prin afiliere. Vezi Eat & Track.
Costurile de promovare sunt reduse
Majoritatea aplicațiilor au nevoie de o platformă de lansare care să ducă afacerea direct în fața clientului. Dacă aplicația ta va fi disponibilă pe Google Play sau AppStore, aceste platforme vor face ca promovarea aplicației tale să fie mult mai ieftină și simplă. Foarte multe aplicații sunt recomandate utilizatorilor fără ca antreprenorii să achite vreo taxă.
O altă modalitate prin care te poți ajuta de o astfel de aplicație este prin segmentul de push notifications. Reducerile, evenimentele, produsele noi sau alte informații importante ale brandului tău pot fi anunțate direct prin aceste notificări, iar costurile sunt destul de mici.
Serviciul este mai ușor de accesat
O aplicație de mobil poate ține chiar și loc de website de prezentare. Direct prin scanarea unui cod QR, poți fi transferat către o pagină de descărcare rapidă. Vei putea vedea apoi informații principale despre servicii, produse sau brand. Din acel punct, inserarea de CTA sau abonament la newsletter devine extrem de simplă.
Fii prezent în mai multe medii
Presupunând că nu ai o aplicație mobilă pentru afacerea ta și că deja ai reușit să identifici principalele 5 caracteristici ale clienților tăi, cu siguranță ai omis ceva. Încă o caracteristică pe care toți clienții tăi o au în comun este deținerea unui telefon mobil. Prin urmare, doar pentru că nu ai o aplicație de mobil pierzi accesul la un procent destul de mare de potențiali clienți. Dacă lansezi o aplicație pentru afacerea ta, vei face disponibil serviciul tău și într-un mediu nou, unde cu siguranță se află alți potențiali clienți.
Avantaj competitiv
Există foarte multe afaceri care încă nu au adoptat această metodă de promovare a produselor sau serviciilor. Cu puțin noroc, vei fi printre puținele afaceri din nișa ta care va lansa o aplicație mobilă, acest lucru generând un avantaj competitiv foarte important. Să faci un serviciu pentru prima dată disponibil pe mobil este un lucru extrem de important.
Vei crește viteza afacerii tale
Când spunem viteză, ne referim atât la timpul scurt în care clientul va intra în contact direct cu serviciile tale, dar și la user experience. Într-o aplicație mobilă, totul se încarcă mult mai repede, serviciile sunt prezentate mai succint, iar utilizatorul este obișnuit să ajungă în doar câteva secunde la butonul de achiziție. Într-o astfel de aplicație, este indicat ca elementele grafice să nu încarce foarte mult paginile, să comunice rapid aspectele importante și să fie evident, rapidă.
Metode mai simple pentru a genera feedback
Cum altfel să primești feedback dacă nu prin recenziile pe care clienții tăi le pot lăsa direct pe contul de Google sau la cerințele tale, direct în aplicație. Având în vedere că telefoanele mobile sunt gadgeturi care sunt mereu foarte aproape de utilizatori, comunicarea poate fi mult mai rapidă și eficientă.
Bonus – Vei crea o legătură mai personală.
Reclamele plătite sunt o modalitate bună pentru a ajunge la clienți, dar când campania de promovare se oprește, contactul se oprește și el. În mod clar, reclamele plătite sunt vitale, dar pe lângă acestea, folosind o aplicație, afacerea ta va fi mereu aproape de utilizator, indiferent de orele din zi sau noapte.
Ai nevoie de ajutor pentru crearea unei aplicații custom? Noi folosim cele mai de actualitate platforme de dezvoltare și suntem deja hands-on de mai bine de 10 ani pe proiecte din diferite nișe.
Tags
Distribuie
Blogul Thecon
Articole recomandate
7 decembrie 2018
“Content is king”: Secretele Thecon pentru o strategie strălucită de Marketing Online. Shhh…
Există două tipuri de conținutce fac parte din content marketing: conținutul acela bun, meaningful, […]
Citește articolul27 decembrie 2018
Bilanțul Thecon 2018: Cum am înclinat balanța
Având în vedere că 2018 e pe picior de plecare, iar 2019 se pregătește […]
Citește articolul9 mai 2019
Cat costa un logo de calitate și cum îl creezi? [Infographic]
Un lucru de care ne lovim destul de des la birou și mai ales […]
Citește articolulThecon Newsletter
Abonează-te pentru noutăți!
Intră în posesia celor mai proaspete știri și articole, direct în casuța poștală, prin abonarea la newsletter-ul nostru.
