Articol de blog
8 motive sa participi la un eveniment de marketing sau din sfera eCommerce
Autor:
Thecon
Data:
2 noiembrie 2021
Ca în orice alt domeniu, anual se organizează minim un eveniment de marketing pentru […]
Ca în orice alt domeniu, anual se organizează minim un eveniment de marketing pentru a discuta despre ultimele tendințe.Trebuie să participi dacă îți dorești:
- să-ți lărgești bagajul de cunoștințe în domeniu,
- să afli tips and tricks,
- să cunoști exemple de succes și multe altele.
În acest articol vei afla care sunt top 8 motive să participi la evenimente din domeniul marketing-ului sau comerțului digital, iar la final ți-am pregătit o supriză.
Să începem!
1. Cunoștințe noi
Indiferent că ești profesor, medic, sau specialist marketing trebuie să fii la curent cu tot ce se întâmplă în sfera în care activezi. Având în vedere că marketing și comerțul digital sunt două domenii complexe, principalul beneficiu al acestor conferințe este că abordează subiecte diferite. Astfel, pentru un copywriter experimentat sau în devenire, sunt relevante evenimentele din această zonă, iar pentru un graphic designer cele ce țin de crearea de conținut vizual.
Pe de altă parte, dacă ești la început de drum îți poți află mai multe despre comerț și marketing digital direct de la experți care au în spate sute de proiecte de marketing.
2. Networking
Ai parte de interacțiuni personale cu speakerii invitați la acel eveniment de marketing. Dacă până în momentul evenimentului doar îi urmăreai pe rețelele de socializare, acum puteți să socializați sau chiar să începeți o colaborare.
La fel, cunoști alți specialiști din alte agenții de marketing sau de web development cu care poți discuta provocările cu care vă confruntați și primi sau oferi sfaturi. Aceste evenimente și conferințe sunt ocazii unice care adună specialiști din domeniu din toată țara și nu numai.
3. Tendințe
Pentru a avea rezultate în marketing și în domeniul comerțului online, în special, este important să cunoști și să te folosești de tendințele și elementele care sunt de actualitate pentru a atrage publicul țintă.
Câteva subiecte relevante care sunt de actualitate sunt:
- cum să te adresezi generației Z
- ce înseamnă storytelling
- cum construiești un personal branding
- cum îți promovezi afacerea pe Tik Tok
Dacă ești interesat de Tik Tok și cum poți să-l folosești pentru business-ul tău pentru a te face cunoscut citește articolul nostru de aici.
4. Parteneriate
87% din marketeri afirmă că participarea la evenimente de marketing este esențială pentru succesul acestora. Acest lucru se explică prin faptul că pe lângă networking ai ocazia să întâlnești alți antreprenori sau specialiști cu care poți colabora pe viitor. Profită de timpul petrecut la conferință pentru a afla mai multe despre modul de lucru în alte companii și, de ce nu, pentru a creea parteneriate benefice pentru business-ul tău.
5. Idei noi pentru inspirație
Lasă-te inspirat de speakerii prezenți la eveniment. Aceștia adesea împărtășesc din experiența lor profesională și cum a fost parcursul lor în acest domeniu. Prin urmare, poți descoperi noi strategii de promovare sau comunicare cu clienții.
6. Promovarea ta la un eveniment de marketing
De asemenea, te promovezi pe tine sau afacerea ta. Pe lângă cunoștințele pe care le obții prin participarea la eveniment, îți creezi o imagine și devii mai vizibil pe piață. Participarea activă și interacțiunea cu cât mai multe persoane are o mulțime de beneficii cum ar fi creșterea vizibilității firmei, sau construirea unui personal branding dar și altele.
Implicare înseamnă și înscrierea la diverse concursuri din domeniu. De exemplu, 2 Cart, platforma dezvoltată de Thecon pentru headless e-commerce a fost nominalizată la conferința Webstock. Acesta e cel mai mare eveniment de Social Media din țară. Concurenții 2 Cart au fost marile branduri precum eMag, Vichy sau Samsung.
7. Tips and tricks
Sigur ai avut momente în care planurile tale nu au ieșit așa cum ar fi trebuit. Cum am menționat mai sus, invitații speciali de la evenimentele de marketing sau comerț digital nu vorbesc doar în teorie despre un anumit subiect. Ei vin cu exemple concrete, adesea din experiență proprie. La majoritatea conferințelor sunt organizate și training-uri coordonate de reprezentanți ai companiilor invitate. În plus, vei afla tips & tricks din marketing digital care te pot ajuta pe viitor în crearea unor campanii de promovare mai eficiente.
8. Formatul unui eveniment de marketing
Deși ne-am obișnuit să vedem partea negativă a contextului pandemic, trebuie să vedem și partea ,,plină a paharului”. În prezent, se organizează mult mai multe conferințe și webinarii online sau hibrid, la care poate participa oricine din orice colț al lumii. Singura condiție de participare este o conexiune stabilă la internet multe din acestea fiind chiar gratuite.
Sperăm că te-am convins că merită să participi la evenimente și conferințe de acest tip.
După cum am promis, ți-am pregătit suplimentar o listă de evenimente de marketing și comerț digital la care trebuie să participi:
- GPeC SUMMIT 2021 cel mai important eveniment de marketing și comerț digital din Europa.
- State of Search Conference 2021– speakerii experți în marketing digital împărtășesc din experiența lor și multe alte informații utile (de exemplu, vei afla care este diferența între SEO și PR Digital).
- Customer Engagement Summit – eveniment aflat la cea de-a 12 ediție se va desfășura online cu invitați din companii recunoscute internațional ca IKEA, Microsoft, Twitter, PayPal sau Hugo Boss.
- Influencer Marketing – prima conferință din Europa de Est, adresată influencerilor și creatorilor de conținut pe Social Media.
- Digital Marketing Forum – împărțit în 2 părți, 2 zile în care vei avea un conținut util, idei practice și training-uri cu companii medii și mari în domeniul marketing digital.
- Visual Fest – dacă ești pasionat de creare de conținut vizual acest eveniment de marketing este pentru tine. Descoperă ultimele tendințe din Instagram, Tik Tok și multe altele.
- Webstock – cel mai mare eveniment de Social Media din România. Speakeri precum Marius Moga, Paul Olteanu sau Elena Iordache-Stoica sunt doar câțiva din numeroșii invitați prezenți. Ei au vorbit despre creativitate, viitorul marketing-ului digital, cum să crești brand awareness-ul și să fii relevant pe piață.
Evenimente de marketing și comerț digital sunt ocazii să obții noi cunoștințe, să cunoști povești de succes și care au fost strategiile din spatele acestora. Indiferent că sunt online sau fizice, cu plată sau gratuite, îți recomandăm cu căldură să participi la acestea. Inspiră-te de la oameni cu experiență în domeniu și aplică tot ce ai învățat în afacerea ta.
Dacă ai nevoie de ajutor în a-ți transforma business-ul într-unul de succes, contactează-ne.
Tags
Distribuie
Blogul Thecon
Articole recomandate
9 septembrie 2015
Gamification – o „joacă” cu rezultate de marketing peste așteptări
Daca ești în căutarea unei metode eficiente prin care să atragi mai mulți clienți, […]
Citește articolul25 august 2015
Creeaza-ti propria afacere online in 5 pasi simpli
Ce poate fi mai simplu în zilele noastre, decât să-ți creezi o afacere online, […]
Citește articolul17 noiembrie 2016
4 moduri de a atrage clientii prin simplificarea design-ului website-ului
Se mai întâmplă să avem unele comenzi de website-uri unde clienții vor cât mai […]
Citește articolulThecon Newsletter
Abonează-te pentru noutăți!
Intră în posesia celor mai proaspete știri și articole, direct în casuța poștală, prin abonarea la newsletter-ul nostru.