Articol de blog
Aplicația Clubhouse – O oportunitate pentru afacerea ta!
Autor:
Thecon
Data:
24 februarie 2021
Aplicația Clubhouse a fost lansată oficial în data de 20 Aprilie 2020, însă a […]
Aplicația Clubhouse a fost lansată oficial în data de 20 Aprilie 2020, însă a început să devină foarte cunoscută și apreciată abia după câteva luni de la data lansării. Dacă ar fi să întrebi pe cineva acum despre această aplicație, termenul corect care îi definește succesul este Virală.
Ce trebuie să știi despre Clubhouse?
Clubhouse este o rețea socială doar audio ce oferă experiența unor evenimente sociale pe scară largă. Ce semnifică asta? Aplicația oferă oportunitatea să participi la discuții în anumite ”camere online” în funcție de interese, pasiuni, industrii, job-uri, punând la dispoziție numeroase variante de alegere. Modelul de funcționare al acestei aplicații este foarte similar cu cel al podcasturilor, însă există un element distinctiv: conversațiile online sunt live, dar nu sunt înregistrate. Dacă, de exemplu, ești extrem de pasionat de un subiect trebuie să fii și tu live pentru a lua parte la acea conversație.
Totodată, pentru a avea acces la această aplicație nu este de ajuns doar să o descarci pe device-ul tău, ci trebuie să primești și o invitație de la un membru existent. Deși este extrem de populară, moment aplicația este valabilă doar pentru dispozitivele iOS, urmând ca în viitorul apropiat să fie lansată o versiune și pentru Android.
Cum să-ți crești afacerea cu ajutorul Clubhouse?
Clubhouse este fără dar și poate o oportunitate pentru succesul business-ului tău ce merită exploatată! Datorită numeroaselor categorii de interes, dar și a numărului mare de antreprenori din toate colțurile lumii care utilizează această aplicație constant, îți poți prezenta și poziționa afacerea strict unui grup restrâns de oameni care prezintă aceleași interese și preocupări ca și tine.
Cum poți câștiga atenția publicului?
Creșterea notorietății pe Clubhouse poate avea implicații masive pentru afacerea ta. Dacă scopul tău este să te poziționezi și să atragi publicul, trebuie să fii activ în aplicație și să apari pe scene.
Deși la început ai crede că cel mai util este să intri în camere mari, cu peste 1.000 de oameni pentru a atrage un public cât mai larg, în realitate lucrurile stau puțin diferit. Este foarte greu să te faci remarcat printre câteva mii de persoane, de aceea trebuie să optezi pentru camere de 5, 10, 20 de persoane. Cu cât te faci mai rapid și clar auzit, cu atât îți cresc șansele de a câștiga atenția și potențialii clienți.
Totodată, pentru o rată de succes ridicată trebuie să te asiguri că acele camere în care intri sunt relevante pentru industria ta. Pe măsură ce ești activ și apari în mod constant în aceste camere de conversație, cu atât îți cresc șansele să fii observat de gazdele acelor camere și să te cheme pe „scenă”.
🔥 Bonus: Pentru a atrage atenția mai multor oameni și a crește numărul de urmăritori, asigură-te că nu ești singur pe scenă. Asociază-te cu oameni relevanți din industria ta, care au un număr mult mai mare de urmăritori decât tine. În momentul în care aceștia intră pe scenă, urmăritorii lor primesc automat o notificare pentru a intra în camera respectivă. Astfel șansele de a fi auzit și a-ți crește numărul de urmăritori cresc semnificativ!
Descrierea din Bio face diferența
Pe Clubhouse descrierea din bio este crucială. De ce? Ceea ce incluzi în descrierea din bio va determina cum te vor găsi oamenii atunci când caută anumite cuvinte cheie. Pentru a te asigura că atragi oameni relevanți pentru industria în care profesezi este important să investești timp și să-ți faci un bio ca la carte.
Ce ar trebui să includă un bio catchy?
- Unde lucrezi
- Funcția pe care o deții
- Canalele tale de social media
- Denumirea unui club relevant pe care l-ai lansat (dacă este cazul)
Chiar dacă aplicația Clubhouse nu perimite inserarea link-urilor în descriere, poți introduce numele aferent fiecărui profil de social media unde poți fi găsit. Totodată, un call to action este mai mult decât indicat să fie inclus în bio pentru a determina oamenii să te contacteze, iar inserarea unor emoticoane sugestive este mai mult decât bine venită!😆
Urmărește oameni relevanți pentru tine
În alte rețele sociale, adesea oamenilor le pasă mai mult de numărul de urmăritori decât de calitatea acestora. Însă pe Clubhouse a urmări pe cineva înseamnă a fi notificat atunci când această persoană găzduiește sau se alătură unei camere. Prin urmare, dacă începeți să urmăriți persoane active în domeniul afacerii tale sau care vorbesc adesea despre un subiect relevant pentru activitatea ta, poți găsi persoane ce corespund cu punctele tale de interes printr-o simplă verificare a urmăritorilor lor.
Concluzii
Mulți oameni de marketing deja au început să caute diverse modalități și strategii de promovare pe această nouă revelație a rețelelor sociale. Dacă și tu ai un business și vrei să îi dai un boost și un refresh și totodată să îl aduci în atenția unui public numeros, atunci nu mai sta pe gânduri! Caută un prieten care să-ți trimită o invitație și treci la treabă!💪
Tags
Distribuie
Blogul Thecon
Articole recomandate
17 decembrie 2018
TENDINTE IN MARKETING 2019. Cum le putem monetiza?
Anul Nou vine cu forțe și obiective noi. Astfel, o listă cu tendinte in […]
Citește articolul19 mai 2022
Cum te poți folosi de PWA pentru a-ți crește vânzările în online
Am ajuns și în punctul culminant al discuției noastre despre PWA (Progressive Web App). […]
Citește articolul19 octombrie 2020
Reclame PPC în vremea pandemiei de Coronavirus – Ce s-a schimbat?
Se spune că schimbarea este singurul lucru constant în această lume. Dacă până acum […]
Citește articolulThecon Newsletter
Abonează-te pentru noutăți!
Intră în posesia celor mai proaspete știri și articole, direct în casuța poștală, prin abonarea la newsletter-ul nostru.
