Articol de blog

Bilanțul Thecon 2018: Cum am înclinat balanța

Autor:

Thecon

Data:

27 decembrie 2018

Având în vedere că 2018 e pe picior de plecare, iar 2019 se pregătește […]

Având în vedere că 2018 e pe picior de plecare, iar 2019 se pregătește să ne bată la ușă, biroul Thecon s-a melancolizat puțin, trecând în revistă toate proiectele, site urile, evenimentele și lansările din anul (aproape) trecut.

 

94 de proiecte noi în anul 2018

Anul acesta ne-am bucurat de colaborări de durată, atât alături de clienți mai vechi, cât și alături de clienți noi. Dintre proiectele cele mai fructoase, trebuie să amintim de Buzzstore – cea mai mare comunitate de ambasadori de brand din Romania. De la migrare până în prezent, ne bucurăm că echipa Buzzstore continuă să colaboreze cu noi pe taskuri de mentenanță. Semn bun, nu?

 

De asemenea, nu putem ignora un proiect atat de complex precum TYR Sport in Bilanțul Thecon. Când am primit proiectul Tyr Sport, știam că designul vă trebui adaptat dupa site-ul mamă din S.U.A, tyr.com.  Odată implementat designul, developerul nostru s-a ocupat de importul produselor și de funcționalitățile shopping  (checkout rapid intr-un singur pas- fara creare cont, caracteristici produse, tabel cu marimi, sectiune video pentru produse, facilitati b2b, plata cu cardul).

 Proiecte Prestashop

Tot la capitolul Prestashop, ne-am bucurat de încă un magazin complex, Semințe Plante. Pentru un magazin cu produse de ordinul sutelor, știam că designul trebuie să fie cât mai user-friendly și accesibil oricărui cumpărător, indiferent de competențele sale IT. Toata armonia site-ului se invarte in jurul ideii de agricultura si de cuvantul cheie “bio”, fapt evidențiat prin culori flat, combinatie verde cu accente de portocaliu. Întregite de Gastroprofesional și de Biovita, proiectele Prestashop de anul acesta au adus satisfacții atât clienților cât și developerilor.site

Un alt site care funcționează in prezent la nivel optim și a primit feedback pozitiv cu privire la experiența userilor pe site este magazinul Mausbike în Prestashop. Tot în categoria magazine prospere se înscriu Noire Swimwear și Naturlich, două proiecte Magento de lungă durată care s-au transformat apoi și în colaborări de mentenanță.

 

Last but not least, am încheiat anul cu un achievement foarte important pentru noi, acela de a fi developerii campaniei Sezonul România-Franța și de a vedea semnătura Thecon pe un proiect inițiat de Ministerul de Afaceri Externe. Nu puteam cere o  cireașă mai mare și mai gustoasă să ne decoreze tortul la final de an.

 

Proiecte interne lansate în 2018

Acest an s-a dovedit a fi unul îmbelșugat și pentru proiectele interne. Pe lângă copilul prețios al Theconului, Clește, lansat în 2017, în acest an  am pus bazele propriei companii de hosting, Sitebunker și propriei platforme de e-commerce cu baterii externe. Clește s-a bucurat de campanii de succes precum Decompresiune în Sesiune, Student de Nota 10, iar Baterie Externă a lansat recent o campanie umoristică care sperăm că a ajuns deja la urechile voastre: Amnistia Prețurilor.

Amnistia_Preturilor_Baterie_Externa

 

Evenimente numeroase pentru comunitatea gălățeană

După cum v-am obișnuit în anii trecuți cu inițiative precum “Make Old Computers Cool Again”, Thecon s-a implicat in numeroase evenimente de succes si anul acesta. Semimaratonul Hervis a consolidat debutul unui an productiv, reusind sa reuneasca mii de oameni pentru un scop comun: ajutorul comunitar. Cu acest prilej oferit de Fundația Comunitară Galați, Thecon a demarat campania de Optimizare a vitezei site-ului cu tricouri personalizate astfel: “Oi fi eu rapid, dar stai să-mi vezi site-ul”…, “Poate par eu încet, dar site-ul meu nu e”.

Tot in 2018 am tăiat fundița de inaugurare a Clusterului Inovativ Open Hub, sărbătorind această colaborare a regiunii de Sud-Est printr-o Conferință de lansare la care au participat invitați din toată țara.  Iar finalul anului l-am marcat with a bang prin evenimentul “8 Hours Overtime for a Good Cause”, tot cu sprijinul Fundatiei Comunitare Galati.

 

Social Media Boost – 216 de postări în 365 de zile

2018 a fost un an spornic și la capitolul social media presence. De la profilele angajaților într-un univers alternativ la strategia On this day… , de la 1 Minut cu Thecon la #Theconsusținebloggerii, nu am dus lipsă de inspirație și am cumulat peste 5200 de likeuri în acest an. Fiți fără grijă, n-am consumat nici un sfert din borcanul cu inspirație și vom continua în forță cu postări online și în 2019.

 

One more legendary teambulding on the list

Respectând tradiția strămoșească, am comemorat anul cu a 5a ediție de Teambuilding în care am pus stăpânire pe un plai românesc. Victimă de data aceasta a fost Moeciu, pe care l-am luat cu asalt în cautarea indiciilor și unde am reușit să brevetăm revoluționarul Smart-Atenuatorul de Ouă. Deși a fost o singură echipă pe locul I, toți cei care am participat ne-am simțit câștigători datorită unei experiențe de neuitat și unor oameni frumoși.

site

 

2019, sperăm că vei fi cel puțin la fel de generos ca predecesorul tău. Cerneala s-a uscat deja pe lista de obiective, așa că nu ne mai rămâne să spunem decât… Bring it on!

Tags

Distribuie

Blogul Thecon

Articole recomandate

2 mai 2019

Ce inseamna streaming? Ce beneficii aduce afacerii tale?

Mai mult decât inovație, streaming-ul este un fenomen tehnologic pe care îl exploatăm și […]

Citește articolul

10 noiembrie 2014

Resurse pentru web design – elemente grafice

“Nici un designer nu devine genial fără resurse promițătoare” Am tot vorbit despre poze […]

Citește articolul

26 noiembrie 2014

Resurse pentru web design: Tutoriale

„Dacă nu știi, învață” În spatele fiecărui profesionist cu secrete de succes în afaceri, […]

Citește articolul

Vezi și alte articole din blogul Thecon.

Thecon Newsletter

Abonează-te pentru noutăți!

Intră în posesia celor mai proaspete știri și articole, direct în casuța poștală, prin abonarea la newsletter-ul nostru.