Articol de blog
Cum configurezi o campanie Google Adwords pas cu pas
Autor:
Thecon
Data:
7 februarie 2019
Atenție: Acest articol conține termeni tehnici- setare campanie Adwords Două mari surse de trafic […]
Atenție: Acest articol conține termeni tehnici- setare campanie Adwords
Două mari surse de trafic plătit sunt reclamele pe Facebook Ads și bineînțeles campaniile Google Adwords. În Ads Manager-ul de pe Facebook o mai scoatem la capăt, iar în câteva ore orice începător poate pune la punct o campanie de like-uri. Într-o campanie Adwords, nivelul de dificultate crește puțin. Am dat o fugă până la biroul expertului nostru in Google Ads și împreună am pus la cale un tutorial step by step despre cum putem realiza o campanie de Google Ads.
Pasul I
Trecem peste etapele înregistrării unui cont de Google, suntem siguri că oricine se descurcă să creeze un asemenea cont. Prima etapă este alegerea tipului de campanie pe care dorești să o demarezi. Dacă scopul tău este să crești vânzările, traficul pe website sau brand awareness-ul, toate acestea sunt posibile.
Pasul II
Pentru acest articol, noi am ales să facem o campanie de Sales. Don`t worry, etapele se repetă pentru orice tip de campanie. Așadar, după ce am ales ce tip de reclame vom face, trebuie să alegem locul unde vor apărea aceste reclame. În search, Display sau dacă vor apărea sub forma unor imagini cu produsele tale. Bifăm website traffic, completăm câmpul cu website-ul care ne interesează și trecem mai departe.
Pasul III
Este unul dintre cele mai importante. Poate părea simplu dar la targetarea audienței, cea mai mică greșeală poate însemna pierdere de bani. Așadar, alegem locația unde dorim ca reclama noastră să fie văzută. Putem selecta criterii începând de la țara unde se află audiența targetată și până la oraș, regiune sau cod poștal. După ce am trecut de acest pas, vom selecta limba vorbită de audiența targetată. Exemplu: Dacă rulezi o campanie care vizează țară România, poți include limba română pentru ca reclama ta să nu ajungă și la vorbitorii de limba engleză din România.
Pasul IV
Este unul dintre cele mai importante. Poate părea simplu dar la targetarea audienței, cea mai mică greșeală poate însemna pierdere de bani. Așadar, alegem locația unde dorim ca reclama noastră să fie văzută. Putem selecta criterii începând de la țara unde se află audiența targetată și până la oraș, regiune sau cod poștal. După ce am trecut de acest pas, vom selecta limba vorbită de audiența targetată. Exemplu: Dacă rulezi o campanie care vizează țară România, poți include limba română pentru ca reclama ta să nu ajungă și la vorbitorii de limba engleză din România.
Pasul V
Crearea adgrupului: Un adgrup trebuie să conțină una sau mai multe reclame cu anumite cuvinte cheie aferente. Pentru a avea cele mai bune rezultate, un adgrup trebuie să fie concentrat pe un singur produs sau serviciu. Exemplul folosit de noi: [creare site], “creare site web”, ofertă creare site. Parantezele patrate, ghilimelele au un scop și sunt folosite în funcție de cât de exact să fie rezultatul atunci când un utilizator caută serviciile după acest keyword. Parantezele pătrate [.] sunt folosite atunci când îți dorești ca reclamă ta să apară doar dacă o persoană scrie exact același keyword setat de tine. În cazul nostru, [creare site]:
[keyword] = Exact match”keyword” = Phrase match
keyword = Broad Match
Pasul VI
Crearea reclamelor trebuie să fie customizată. Acest proces ține mai mult de creativitate și de modul în care tu reușești să îți atragi clienții. Recomandăm să folosești fiecare câmp pe care Google ți-l pune la dispoziție. URL, headlines, descrieri, etc.
Acesta este un tutorial generalizat pentru a simplifica procesul de creare a unei campanii Adwords. Fiți cu ochii în patru după încă un articol despre câteva tips & tricks legate de o campanie Google Adwords și ce nu trebuie să faci intr-o campanie de acest gen.
Următorul articol va fi despre greșelile pe care le facem frecvent într-o campanie Adwords și de ce trebuie să apelezi la o firmă specializată dacă nu vrei să îți pierzi banii încercând să deslușești secretele.
Tags
Distribuie
Blogul Thecon
Articole recomandate
16 octombrie 2017
Ne căutam coleg/colegă pe vânzări
Suntem în căutarea unei persoane cu inițiativă și abilități foarte bune de comunicare şi […]
Citește articolul26 noiembrie 2018
8 hours overtime for a good cause
Primul eveniment 8 hours overtime for a good cause s-a desfășurat în Olanda, acum […]
Citește articolul10 ianuarie 2022
Graphic design: Alternative gratuite accesibile pentru orice web designer
În prezent, graphic design este în continuă creștere, iar competențele de web design sunt […]
Citește articolulThecon Newsletter
Abonează-te pentru noutăți!
Intră în posesia celor mai proaspete știri și articole, direct în casuța poștală, prin abonarea la newsletter-ul nostru.