Articol de blog

Cum configurezi o campanie Google Adwords pas cu pas

Autor:

Thecon

Data:

7 februarie 2019

Atenție: Acest articol conține termeni tehnici- setare campanie Adwords Două mari surse de trafic […]

Atenție: Acest articol conține termeni tehnici- setare campanie Adwords

Două mari surse de trafic plătit sunt reclamele pe Facebook Ads și bineînțeles campaniile Google Adwords. În Ads Manager-ul de pe Facebook o mai scoatem la capăt, iar în câteva ore orice începător poate pune la punct o campanie de like-uri. Într-o campanie Adwords, nivelul de dificultate crește puțin. Am dat o fugă până la biroul expertului nostru in Google Ads și împreună am pus la cale un tutorial step by step despre cum putem realiza o campanie de Google Ads.

Pasul I

Trecem peste etapele înregistrării unui cont de Google, suntem siguri că oricine se descurcă să creeze un asemenea cont. Prima etapă este alegerea tipului de campanie pe care dorești să o demarezi. Dacă scopul tău este să crești vânzările, traficul pe website sau brand awareness-ul, toate acestea sunt posibile.

campanie adwords

 

Pasul II

Pentru acest articol, noi am ales să facem o campanie de Sales. Don`t worry, etapele se repetă pentru orice tip de campanie. Așadar, după ce am ales ce tip de reclame vom face, trebuie să alegem locul unde vor apărea aceste reclame. În search, Display sau dacă vor apărea sub forma unor imagini cu produsele tale. Bifăm website traffic, completăm câmpul cu website-ul care ne interesează și trecem mai departe.

campanie adwords

Pasul III

Este unul dintre cele mai importante. Poate părea simplu dar la targetarea audienței, cea mai mică greșeală poate însemna pierdere de bani. Așadar, alegem locația unde dorim ca reclama noastră să fie văzută. Putem selecta criterii începând de la țara unde se află audiența targetată și până la oraș, regiune sau cod poștal. După ce am trecut de acest pas, vom selecta limba vorbită de audiența targetată. Exemplu: Dacă rulezi o campanie care vizează țară România, poți include limba română pentru ca reclama ta să nu ajungă și la vorbitorii de limba engleză din România.

Pasul IV

Este unul dintre cele mai importante. Poate părea simplu dar la targetarea audienței, cea mai mică greșeală poate însemna pierdere de bani. Așadar, alegem locația unde dorim ca reclama noastră să fie văzută. Putem selecta criterii începând de la țara unde se află audiența targetată și până la oraș, regiune sau cod poștal. După ce am trecut de acest pas, vom selecta limba vorbită de audiența targetată. Exemplu: Dacă rulezi o campanie care vizează țară România, poți include limba română pentru ca reclama ta să nu ajungă și la vorbitorii de limba engleză din România.

campanie adwords

Pasul V

Crearea adgrupului: Un adgrup trebuie să conțină una sau mai multe reclame cu anumite cuvinte cheie aferente. Pentru a avea cele mai bune rezultate, un adgrup trebuie să fie concentrat pe un singur produs sau serviciu. Exemplul folosit de noi: [creare site], “creare site web”, ofertă creare site. Parantezele patrate, ghilimelele au un scop și sunt folosite în funcție de cât de exact să fie rezultatul atunci când un utilizator caută serviciile după acest keyword. Parantezele pătrate [.] sunt folosite atunci când îți dorești ca reclamă ta să apară doar dacă o persoană scrie exact același keyword setat de tine. În cazul nostru, [creare site]:

[keyword] = Exact match

”keyword” = Phrase match

keyword = Broad Match

keyword

Pasul VI

Crearea reclamelor trebuie să fie customizată. Acest proces ține mai mult de creativitate și de modul în care tu reușești să îți atragi clienții. Recomandăm să folosești fiecare câmp pe care Google ți-l pune la dispoziție. URL, headlines, descrieri, etc.

campanie adwords

 

Acesta este un tutorial generalizat pentru a simplifica procesul de creare a unei campanii Adwords. Fiți cu ochii în patru după încă un articol despre câteva tips & tricks legate de o campanie Google Adwords și ce nu trebuie să faci intr-o campanie de acest gen.

Următorul articol va fi despre greșelile pe care le facem frecvent într-o campanie Adwords și de ce trebuie să apelezi la o firmă specializată dacă nu vrei să îți pierzi banii încercând să deslușești secretele.

Tags

Distribuie

Blogul Thecon

Articole recomandate

16 octombrie 2017

Ne căutam coleg/colegă pe vânzări

Suntem în căutarea unei persoane cu inițiativă și abilități foarte bune de comunicare şi […]

Citește articolul

26 noiembrie 2018

8 hours overtime for a good cause

Primul eveniment 8 hours overtime for a good cause s-a desfășurat în Olanda, acum […]

Citește articolul

10 ianuarie 2022

Graphic design: Alternative gratuite accesibile pentru orice web designer

În prezent, graphic design este în continuă creștere, iar competențele de web design sunt […]

Citește articolul

Vezi și alte articole din blogul Thecon.

Thecon Newsletter

Abonează-te pentru noutăți!

Intră în posesia celor mai proaspete știri și articole, direct în casuța poștală, prin abonarea la newsletter-ul nostru.