fbpx

Ce inseamna Hashtag? Marketing facut corect.

ce inseamna hashtag

Nu credeam niciodată că voi scrie acest articol, dar iată-mă aici punând cărămidă peste cărămidă încercând să clatific și aspecte de marketing care poate erau înțelese greșit. Ce inseamna hashtag? Am auzit această întrebare, dar nu era pusă în contextul în care persoana nu știa ce este un “#”, ci chiar ce este hashtag-ul și care este întrebuințarea acestuia.

Ce inseamna Hashtag?

Un hashtag este un fel de instrument de categorizare sau segmentare al conținutului generat de cei care utilizează hashtagul în adevăratul sens al cuvântului. Scopul este de a crea categorii de conținut ce pot fi accesate ușor și sunt dedicate doar pasionaților din domeniile de activitate pe care le segmentează.

#sănătate sau #cozonac. Ambele hashtag-uri sunt suficient de explicite încât tu îți poți da seama de conținutul pe care îl vei primi dacă te decizi să urmărești acele hashtaguri.

Hashtag-urile sunt folosite constant pe rețelele de socializare, popularitatea lor fiind pornită de pe Twitter. Evident, datorită eficienței și succesului, au fost introduse și în alte platforme precum Instagram, Facebook, Pinterest.

Cum putem folosi hashtag-ul?

Un instrument de segmentare al informației poate fi foarte folositor atunci când ne interesează un anumit subiect legat de un eveniment important care are loc în apropierea noastră, fizică sau nu. De exemplu, este foarte util în cazul fenomenelor naturale sau care afectează populația în mod direct. Ex: #cutremur sau #ForzaZU. Vei putea accesa hashtagurile care te interesează pentru a avea acces la informația legată doar de subiectul care te interesează.

Îți poți crea propriul hashtag. Oricine poate. Tot ce trebuie să faci este să te gândești la unul. #orice. De obicei ai făcut asta la sfârșitul unui mesaj pentru a evidenția o idee importantă. Poate fi pus și la început, la mijloc sau oriunde în interiorul mesajului sau descrierii.

Hashtag pentru business

Probabil cel mai important lucru pe care îl poți face pentru afacerea ta este să legi evenimentele de anumite hashtaguri pentru a putea cumva da sentimentul de apartenența sau personalizare. Astfel, noi când am găzduit evenimentul Bloggers Arena Galați, toți participanții publicau conținut sau împărtășeau păreri pe rețelele de socializare folosind #BAG6.

Ai nevoie de ajutor cu promovarea afacerii tale?

Același lucru se poate întâmpla și pentru conferințe corporate sau evenimente la care sunt invitați oameni importanți. Hashtagul poate fi dedicat special acelui eveniment. Așa vei avea acces și la o modalitate pentru a te putea conecta mai ușor cu cei care urmează să participe, să vezi cine mai postează și despre ce, etc.

Lasă un comentariu