fbpx

Ce inseamna streaming? Ce beneficii aduce afacerii tale?

ce inseamna streaming

Mai mult decât inovație, streaming-ul este un fenomen tehnologic pe care îl exploatăm și care ne aduce zâmbete în colțul gurii zilnic. Ce inseamna streaming? În primul rând, streaming-ul nu este același lucru cu live streaming-ul, dar vom vorbi și despre asta. Streaming-ul este o conductă de fișiere media care pompează non-stop informație către orice device conectat la internet. Datorită streaming-ului putem să ne bucurăm că Netflix ne ia bani din portofel și că YouTube-ul ne ține conectați ore în șir.

Ce inseamna streaming?

Sau mai exact, cum funcționează? Streaming-ul poate fi inclus și în coșulețul cu “recente” dacă ne gândim în ansamblu. La bază, faptul că tu poți asculta muzică sau că te poți uita la un videoclip în timp real, este datorat streaming-ului. Nu este nevoie să descarci nimic, totuși ai acces la fișiere media. Parcă și acum țin minte cum descărcam filme cu StrongDC ( #Nostalgie ). Cireașa de pe tort nu trebuie ignorată, iar afacerea ta ar trebui să adopte o strategie de marketing online bazată pe streaming. În esență, acest lucru este mai simplu decât crezi.

Tot ce va trebui să faci este să creezi conținut folositor pentru audiența ta. Platformele de streaming vor face munca mai ușoară și pentru tine și pentru utilizatorii interesați. Așa au luat naștere clipurile de tip tutorial. Live-urile pe Facebook. Sau giganticele platforme de live streaming pentru gaming și nu numai. Orice audiență este obișnuită să obțină informație cu doar câteva clickuri. Deci afacerea ta ar trebui nu numai să vândă, dar și să livreze conținut ușor de digerat, folositor și ușor de accesat.

ce inseamna streaming2

Beneficiile unui streaming Live

Live-streaming cum este numit printre cunoscători are beneficii pe care le poți obține doar dacă te apuci serios de treabă. Live-streaming-ul este un ritual în care pregătirea este cea mai importantă. Echipamentul trebuie să fie de calitate. Pentru că ești pe cale să transmiți atât informație video cât și audio, aceasta trebuie să fie de calitate. Îți vor trebui câteva unelte performante care pot transmite într-un mod eficient tot conținutul creat de tine.

După ce vei trece de tot acest preludiu pregătitor, live-streaming-ul se va menține singur și rezultatele se vor vedea rapid. În timpul transmisiei live vei împărtăși anumite emoții cu audiența ta deci discuția sau conținutul creat va fi captivant și va stârni curiozitate, dar va și satisface nevoia de informație.

Nu vei mai avea probleme în materie de targetare a audienței. Orice utilizator va alege să îți urmărească “live-ul” din proprie inițiativă și din interes va rămâne cu tine până la sfârșitul sesiunii. Nu vei cheltui bani pentru a ajunge la un utilizatori și vei avea mereu o audiență interesată.

Mesajul pe care îl transmiți poate fi foarte ușor controlat, poți fi coerent sau nu fără ca cineva să te taxeze. Aviz amatorilor de greșeli gramaticale.

Venituri suplimentare sau conversii pot apărea și imediat dacă reușești să captezi încrederea anumitor posibili colaboratori. Un live-stream este ca o discuție face to face, iar tu poți transmite foarte ușor detalii despre modul în care tu te poziționezi în piața mondială sau locală.

Același lucru îl poți spune și despre diferențierea față de competiție. Informația este un lucru pe care unii o țin ferecată sub chei foarte greu de găsit. Fii tu primul care oferă mai mult.

Articole asemănătoare:

Lasă un comentariu