fbpx

Ce înseamnă un client pretențios pentru o agenție web design?

client pretențios în web design

Spoiler: acest articol este destinat clienților dificili și specialiștilor care colaboreză cu ei 🙂

În orice domeniu, dar mai ales în cele creative, au existat, există și cu siguranță vor exista întotdeauna clienți dificili. În cazul în care te regăsești în postura de a apela la asemenea servicii… acest articol este pentru tine. În cazul în care ești magicianul web design-ului aflat de cealaltă parte a baricadei, situația îți este cât se poate de familiară.

De la început trebuie să lămurim un mic aspect: scopul articolului este să-ți explicăm ție, clientul pe care vrem întotdeauna să-l vedem mulțumit de rezultat, care sunt factorii pertubatori cu care ne confruntăm deseori. În același timp, ne dorim ca tu, membru al unei agenții care oferă servicii de web design, să simți că nu ești singurul aflat în această situație.

Așadar… să începem!

Dragul nostru client,

Probabil ai experiementat deja diverse colaborări cu agenții de web design ori cu freelanceri. Și, cel puțin o dată s-a întâmplat să nu fii mulțumit de produsul final. Fără îndoială, concluzia ta imediată a fost să critici munca echipei de design. Dacă te regăsești în această descriere, avem o veste mai puțin plăcută: problema în astfel de situații poate fi cauzată de cerințele tale.

Hai să analizăm împreună câteva tipuri de atitudini care pot determina o colaborare deficitară și cum le putem îmbunătăți.

13 caracteristici ale unui client pretențios

  1. Îți dorești ca web designer-ul să-ți îndeplinească mai multe dorințe decât cele pentru care ai plătit;
  2. Te aștepți ca fiecare cerință de-a ta să fie îndeplinită pe loc;
  3. Vrei ca nevoile tale de ultim moment să fie rezolvate „ieri”;
  4. Preferințele tale sunt vagi;
  5. Insiști ca website-ul tău să imite modelul altui site;
  6. Copiezi imaginile care urmează să apară pe website;
  7. Te aștepți ca web designer-ul să-ți rezolve probleme care nu țin de competența lui;
  8. Pentru orice nemulțumire, anunți designer-ul că vei renunța la serviciile lui în favoarea unor servicii mai ieftine;
  9. Intenționezi să plătești mai puțin decât înțelegerea inițială;
  10. Nu ai încredere în serviciile de design ale persoanei avizate în domeniu;
  11. Aduci modificări majore asupra design-ului după aprobarea variantei inițiale;
  12. Comunici cerințe și specificații incomplete echipei de web design;
  13. Desconsideri sfaturile web designer-ului.

Cum poți fi clientul ideal?

Suntem convinși că și tu îți dorești să beneficiezi de rezultatul mult dorit, iar noi țintim întotdeauna să-ți oferim cele mai bune servicii de web design. Ne bucurăm de fiecare dată când vedem un client fericit. De aceea, oricând, un mic ajutor din partea ta contribuie la o colaborare de succes.

5 caracteristici ale clientului ideal

  1. Clarifică toate nelămuririle legate de site și respectă design-ul final, precum și onorează costul acestuia;
  2. Citește și asigură-te că înțelegi toate condițiile și termenii colaborării;
  3. Oferă cel puțin 5 site-uri care îți plac și listează motivele;
  4. Asigură-te că trimiți echipei de design toate logo-urile, pozele și conținutul necesar și…
  5. Menții o comunicare eficientă cu aceasta.

La finalul zilei, responsabilitatea unui website perfect depinde și de noi, designerii care ne dorim să-ți oferim servicii de web design la cele mai înalte standarde. Așa că dacă ai nevoie de o reîmprospătare a site-ului, echipa noastră de specialiști este pregătită să-ți îndeplinească dorințele de web design!

1 Comentariu

Lasă un comentariu