fbpx

Ce trebuie să știi înainte să începi o campanie de promovare online

promovare online

În această eră digitalizată în care ești înconjurat la tot pasul de reclame și oferte, cu siguranță îți dorești ca și afacerea ta să aibă o prezență constantă în mediul online și să ajungă la publicul țintă. Probabil ai început deja să acorzi o atenție deosebită site-ului tău și modului în care acesta este optimizat pentru a crește șansele afișărilor organice în primele pagini de pe Google. În egală măsură, poate deții și o pagină de Facebook care este în mod constant actualizată și prin intermediul căreia interacționezi atât cu posibilii clienți, cât și cu cei existenți deja.

Însă cu siguranță îți dorești ca mesajul afacerii tale să fie răspândit la cât mai multe persoane într-un timp scurt, iar acestea să cunoască produsele sau serviciile tale aproape instantaneu. Tehnologia de astăzi îți permite să îți îmbunătățești vizibilitatea prin intermediul a două metode de promovare online.

Ce presupun metodele de promovare online?

Promovarea online constă în afișarea unor reclame plătite prin intermediul celei mai folosite rețele de socializare din România, Facebook, și pe cel mai utilizat motor de căutare, Google. În consecință, oamenii pot să afle despre firma ta în timp ce urmăresc ultimele noutăți de pe Facebook ori atunci când ei caută un anumit produs sau serviciu pe Google.

promovare online

De menționat este faptul că Facebook Ads și Google Adwords, așa cum sunt ele denumite în marketingul online, au în comun partea financiară, întrucât se bazează pe un buget alocat pentru ca astfel de strategii să poată fi implementate. Diferența majoră dintre cele două se referă la algoritmul din spatele funcționării reclamelor plătite, precum și aspectele ce trebuie luate în considerare în momentul creării unor astfel de campanii.

promovare online

Principiile de promovare online

În ceea ce privește campaniile de Facebook Ads, este important să îți cunoști cât mai bine publicul țintă. Ce înseamnă o cunoaștere amănunțită? Să știi detalii despre oamenii pe care vrei să îi targetezi. De la vârstă, sex, locația în care aceștia se află până la interesele și comportamentele lor, fiecare aspect este definitoriu pentru reclama ta. Cu cât știi mai multe informații relevante despre publicul care ar putea să achiziționeze produsele sau serviciile tale, cu atât cresc șansele ca respectiva campanie să fie realizată în mod adecvat.

promovare online

În cazul campaniilor de Google Adwords, poți opta pentru varianta de Search Network sau Display Network. Realizarea anunțurilor plătite de tipul Search Network se bazează în principal pe stabilirea cuvintelor cheie specifice domeniului în care activezi și pe care oamenii obișnuiesc să le scrie pe Google pentru a găsi unele produse sau servicii. În acest sens, Google Keyword Planner te ajută să afli care sunt termenii relevanți pentru afacerea ta astfel încât tu să îi folosești în campanie pentru ca anunțul tău să fie afișat în momentul efectuării unor căutări ce conțin respectivele cuvinte.

Reclamele Display Network constau în afișarea unor bannere de diverse dimensiuni cu anunțul tău pe site-uri conexe domeniului în care activezi sau din același domeniu. Prin urmare, este important să te afiliezi cu astfel de website-uri, întrucât în momentul în care utilizatorii le vor accesa, reclama ta va apărea sub o formă statică în partea dreaptă a ecranului. Astfel, ei vor afla și despre alte opțiuni pe care le au la dispoziție și de unde pot cumpăra produse sau servicii similare celor pe care ei le caută.

promovare online

Înainte de a iniția campanii de Facebook Ads sau de Google Adwords, trebuie să te asiguri că site-ul tău îndeplinește criteriile unui web design adecvat astfel încât clienții să aibă o experiență relevantă pe acesta. De asemenea, un site optimizat contribuie la o bună poziționare în căutările Google, astfel că specialiștii noștri în servicii SEO sunt pregătiți să-ți ofere suportul necesar.

Lasă un comentariu