Articol de blog
Creeaza-ti propria afacere online in 5 pasi simpli
Autor:
Thecon
Data:
25 august 2015
Ce poate fi mai simplu în zilele noastre, decât să-ți creezi o afacere online, […]
Ce poate fi mai simplu în zilele noastre, decât să-ți creezi o afacere online, poate chiar lucrând de acasă, fără foarte multe investiții, cu ceva creativitate și o idee de milioane? Este probabil întrebarea pe care și-au adresat-o mulți dintre antreprenori, înainte de a se lansa în lumea palpitantă a afacerilor pe internet. Așa este. Crearea unei afaceri online este extrem de simpla.

Ideea – între creativitate, analiză și planificare
Video: Cum să găsești idei de afaceri
- Analiza pieței are rolul de a menține legătura antreprenorului cu realitate, pentru că nu orice produs minunat pentru noi este și un produs căutat și dorit de către piață.

- Planificarea este cea care face diferența dintre un proiect serios de afaceri și un hobby sau un entuziasm de moment. De la contractele cu furnizorii, lansare site-ului și până la câștigarea pieței procent cu procent, totul trebuie pus pe hârtie cu resurse, obiective măsurabile și deadline.
Brandul și identitatea – între imaginea ta și imaginea lor despre tine
Analiza și planificarea iți oferă doua informații extrem de importante: obiectivele pe care iți propui să le atingi și ce anume dorește piața de la o firma care vinde produsul sau serviciul ales de tine. Pentru că mai important decât produsul sau serviciul, este cine vinde și cum vinde. Care este identitatea afacerii tale? Prin ce te deosebești de restul? Ce oferi în plus sau altfel? Găsește acel element care te face remarcabil și definește-ti identitatea.
Site-ul – instrument de marketing cu obiective bine stabilite
Video: Cum să-ți planifici website-ul
1) Site-ul este un instrument de marketing cu obiective foarte bine definite de notorietate, trafic, leaduri și/sau vânzări și trebuie construit, monitorizat și dezvoltat ca atare.
2) Site-ul este expresia activă și centrala a identității afacerii tale și prin urmare tot ce înseamnă design, conținut și funcționalitate trebuie să exprime principalele elemente ale identității afacerii.
Promovarea – de la insulă la centrul universului
Cel mai bun și mai convingător site este inutil dacă nu este expus pieței. Următorul pas în planificare trebuie să-și propună crearea de vizibilitate. Și aici e important să ții cont de următoarele idei:
- Deși orice tip de vizibilitate este bună, e de multe ori mai eficient sa iți targetezi promovarea cât mai selectiv pe segmentele care formează piața ta ținta și consumatorii direct interesați de produsul sau serviciul tău.
- Nu uita că obiectivul cel mai important către care lucrează toate celelalte îl reprezintă vânzările.
- Creează valoare, nu zgomot. Promovează-te inteligent și întreabă-te mereu cât de multa valoare aduce în fața pieței fiecare mesaj pe care îl transmiți, dincolo de publicitatea în sine.
Afacerea – Abia acum începe
Ai o idee verificata în piața, un plan, un site și contact cu piața țintă. De aici totul este perseverenta, atenție la feedback-ul venit de la vizitatori și clienți, îmbunătățiri continue care să te mențină în fata concurentei și în atenția pieței. Ai nevoie de ajutor pentru primii pași? Ia legătura cu Mister Business Development și ai la îndemâna o echipa întreaga de profesioniști pentru idei, sfaturi și susținere concreta.
Tags
Distribuie
Blogul Thecon
Articole recomandate
18 noiembrie 2014
Thecon BLACK FRIDAY 2014: Reduceri la servicii web
Web Business Black Friday Se simt deja în aer vibrații de zile bune. Diminețile […]
Citește articolul17 martie 2022
Cum arată procesul de realizare magazin online, corect și eficient
Dacă este ceva la care ne pricepem foarte bine, acel lucru este procesul de […]
Citește articolul17 decembrie 2018
TENDINTE IN MARKETING 2019. Cum le putem monetiza?
Anul Nou vine cu forțe și obiective noi. Astfel, o listă cu tendinte in […]
Citește articolulThecon Newsletter
Abonează-te pentru noutăți!
Intră în posesia celor mai proaspete știri și articole, direct în casuța poștală, prin abonarea la newsletter-ul nostru.
