Articol de blog
Cum a evoluat piața de online marketing din România în ultimul an?
Autor:
Thecon
Data:
26 august 2015
Bannerele rich media on top Bannerele de tip rich media sunt folosite în 2015 […]
Bannerele rich media on top
Bannerele de tip rich media sunt folosite în 2015 în peste 25% dintre campaniile de marketing online, cele mai populare fiind bannerele interstițiale și cele video. Popularitatea în creștere este justificată de rata de click semnificativ mai ridicată față de cea obținuta de bannerele standard și anume un CTR de 1,04% în cazul bannerelor rich media, față de doar 0,19% în cazul celor standard.
Video: Exemple de ad-uri rich media pentru mobil
Social media în mâinile profesioniștilor
Rolul rețelelor de socializare în strategiile de marketing online înseamnă în 2015 mai multă maturitate, o înțelegere mai bună a specificului canalului de comunicarea, folosirea mai productiva a oportunităților oferite de Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Trilulilu, Foursquare, Blogging. Înseamnă în același timp conștientizarea importanței rolului pe care social media îl are în comunicare, apelarea într-o măsura mai mare la agenții specializate sau formarea de specialiști in-house pentru gestionarea profesionistă a conturilor și conținutului. Datorita numărului mare de utilizatori care accesează Internetul prin intermediul telefonului mobil, 2015 înseamnă și mai multă atenție acordata pentru Instagram.

Mobile marketing
Cu 40% dintre persoanele cu vârsta de peste 18 ani având doua telefoane inteligente, după cum arată un studiu iVox designul responsive este în acest an obligatoriu pentru companiile care vor să aibă acces deschis la 40% din piață. Prin urmare 2015 este anul în care tot mai multe companii optează pentru schimbarea web site-ului intr-o varianta care să permită o vizualizare impecabilă indiferent de dispozitivul pe care este vizualizat.
Video: Tendințe în marketingul digital în 2015

Interactivitate și user-experience
Dacă tot vorbim despre design, 2015 înseamnă consumatori mai pretențioși în ceea ce privește experiența creată de utilizarea website-urilor. Funcționalitățile intuitive, aspectul impecabil și elementele interactive fac parte din caracteristicile recomandate anul acesta pentru website-urile care doresc să-și cucerească clienții. Dincolo de posibilitatea de a accesa website-urile preferate de pe orice dispozitiv, utilizatorii caută anul acesta calitate și experiențe complexe din prima secundă a vizitei pe website și până la ultima pagină vizitată.
Video: Ce este designul interactiv?
Multichannel
Deși despre concept se vorbește de mult și s-au spus multe, în practică doar câteva companii cu bugete semnificative de publicitate, strategii și tehnologii bine puse la punct de specialiști în domeniu, îl pun aplicare la adevărat sa valoare. Dar 2015 înseamnă pași reali în sincronizarea mesajelor pe canale multiple de promovare și campanii care dovedesc înțelegerea impactului pe care îl poate avea.
Video: Avantajele marketingului multichannel
Tags
Distribuie
Blogul Thecon
Articole recomandate
18 noiembrie 2021
Noul trend în ecommerce din 2022
Este esențial ca web developerii, marketerii, antreprenorii și nu numai, să fie la curent […]
Citește articolul9 septembrie 2015
Gamification – o „joacă” cu rezultate de marketing peste așteptări
Daca ești în căutarea unei metode eficiente prin care să atragi mai mulți clienți, […]
Citește articolul26 martie 2015
Mărimea chiar contează…
De regula, atunci când încercam să rafinam metodele de web design responsive, ne concentrăm […]
Citește articolulThecon Newsletter
Abonează-te pentru noutăți!
Intră în posesia celor mai proaspete știri și articole, direct în casuța poștală, prin abonarea la newsletter-ul nostru.
