fbpx

Cum să implementezi o campanie Black Friday eficientă

campanie Black Friday

Black Friday is coming annnd…anul acesta, spre deosebire de ceilalți ani, mult așteptata perioadă a super reducerilor va fi puțin diferită. De ce? Ei bine, datorită noului context social, sau mai bine zis din cauza lui, aproape toate companiile au decis să mute reducerile și vânzările exclusiv în spațiul online. Pentru a ieși în evidență cu o campanie Black Friday în condițiile actuale – You really have to think outside the box!

Iar dacă până acum competiția din spațiul virtual oricum era crescută, anul acesta va trebui să-ți dublezi eforturile pentru a te face remarcat printre atâtea site-uri și oferte. Pare complicat, însă echipa Thecon îți va ușura munca cu o serie de idei utile pentru campania ta de Black Friday de anul aceasta.

1. Obiceiurile de cumpărare s-au schimbat

Pandemia și izolarea au avut repercursiuni majore asupra obiceiurilor de cumpărare ale oamenilor. În decursul celor 8 luni de când a luat amploare acest fenomen, majoritatea shop-urilor și business-urilor s-au mutat în mediul online. Dacă încă nu ți-ai mutat afacerea și în mediul online, ar fi cazul să treci la treabă! Majoritatea oamenilor evită contactul direct cu magazinele fizice în această perioadă, de aceea este CRUCIAL să ai o prezență online și o comunicare directă cu fanii brandului tău. În cazul în care n-ai idee cum îți poți construi site-ul web pentru afacerea ta, echipa Thecon îți poate oferi o mână de ajutor. Tu doar cere o ofertă aici!😊

2. Pregătește-te să vinzi la scară largă pe perioada de campanie Black Friday

Când vânzările online au explodat în perioada izolării, mulți retaileri nu au fost pregătiți pentru a face față numărului ridicat de cereri. Atât site-ul web cât și stocurile au fost insuficiente și nepregătite pentru shooping boom-ul ce a urmat. În planul campaniei tale de Black Friday trebuie să incluzi neapărat pe listă cele 2 elemente cheie: performanțele site-ului tău & stocurile de produse.

Investește în tehnologii performante și optimizează-ți site-ul pentru a te asigura că suportă o capacitate mare de vizitatori. Fiecare minut în care site-ul tău nu funcționează reprezintă un număr de cumpărători pierduți. Adică..de profit pierdut. Nu cred că îți dorești asta.

Totodată, o cerere crescută implică și o ofertă pe măsură. Fă-ți un plan complet și realist și asigură-te că stocul tău este suficient și adaptat pentru orice situație. Nu este de ajuns ca lumea să-ți iubească produsele și să le cumpere. Este necesar ca și tu să poți onora comenzile.

Client fericit, business pe profit!

3. Anticipează și acționează

Un alt factor important ce stă la baza unei campanii de succes de Black Friday este să începi să sădești semințele campaniei tale cu 2 săptămâni înainte. Nu e suficient să plusezi în weekend-ul respectiv cu reclame și promovare pe toate canalele de marketing. Anticipează ce vor cumpărătorii tăi în perioada reducerilor, creează o audiență complexă și specifică pentru a te asigura că mesajul tău ajunge la cine trebuie și dă start campaniei! Astfel, publicul tău țintă va fi deja familiarizat cu produsele tale, fapt ce reprezintă piatra de temelie atunci când vorbim de etapa finală – Cumpărarea.

Convinge-ți cumpărătorii din timp că brand-ul tău oferă super reduceri atât de Black Friday, cât și după! Dacă ai nevoie de ajutor în acest sens, nu uita că divizia de marketing a agenție Thecon te poate ajuta. Tot ce trebuie să faci este să ne scrii aici.

4. Fă-ți back-up la absolut tot!

Black Friday este o singură dată pe an, tocmai de aceea nu-ți permiți luxul să ratezi această ocazie. Este extrem de important să ai back-up la absolut tot, de la codul site-ului până la imaginile produselor. Încearcă să vezi așa: back-up-ul poate fi considerat ca o asigurare pentru site-ul tău. În cazul în care se întâmplă ceva cu site-ul tău, ai certitudinea că planul de rezervă te va scoate la liman în doar câteva momente. Site-ul va funcționa în continuare, iar cumpărătorii se vor putea bucura liniștiți de sesiunea lor de shopping.

5. SEO face diferența

Există miliarde de pagini și produse disponibile pe internet, totuși îți dorești ca site-ul tău să fie ușor de găsit și accesat pentru un număr cât mai mare de oameni. Pentru asta, trebuie să convingi motoarele de căutare că îți meriți locul în topul clasamentelor Google. Hmm…și asta oare cum se mai face? Ei bine, pentru asta există SEO, sau mai bine zis pașaportul tău spre atenția clienților într-un timp mai scurt și rapid.

De Black Friday majoritatea oamenilor caută produsele și articolele de care au nevoie, de aceea este important ca site-ul și produsele tale să fie optimizate SEO pentru a fi foarte ușor de găsit. Fă un research amănunțit și vezi care sunt cele mai relevante cuvinte cheie pentru produsele tale, în special pentru campaniile de Black Friday. Cuvintele fac diferența de cele mai multe ori, însă în perioada reducerilor, optimizarea SEO e cea care o face!

Need an amazing Black Friday landing page?

Și nu în ultimul rând, factorul ce face o departajare evidentă este aspectul site-ului tău, mai precis landing page-ul tematic. O campanie de Black Friday fără un landing page pe măsură este ca o casă fără ferestre. Acum poate în mintea ta răsună: ”Trebuie să-mi mai bat capul și cu landing page-ul? Am atâtea de pregătit!”.

Noi știm cel mai bine cât efort necesită o campanie de Black Friday, așa că ți-am pregătit o soluție rapidă și eficientă:

🎉Black Friday PrestaShop Module – un modul dedicat Black Friday, ușor de instalat și personalizat, cu un design foarte catchy and user-friendly.

Lasă un comentariu