Articol de blog
Cum te ajută mesajele personalizate dintr-un website să-ți crești afacerea?
Autor:
Andrei Boghiu
Data:
4 decembrie 2017
Într-o eră digitalizată, în care zilnic suntem bombardați cu numeroase oferte și promoții, cum […]
Într-o eră digitalizată, în care zilnic suntem bombardați cu numeroase oferte și promoții, cum se diferențiază afacerea ta? Te-ai gândit ce îi determină pe oameni să achiziționeze anumite servicii și produse? Sau cum ai putea să-i faci să se simtă speciali în momentul în care interacționează cu afacerea ta în mediul online? Mesaje personalizate website pot deveni avantajul tau competitiv.
Dacă deții deja un magazin online sau website cu servicii ori vei avea nevoie de servicii creare magazin online în viitor, atunci cu siguranță acest articol este pentru tine! Hai să aflăm împreună de ce o serie de mesaje personalizate website atrag noi clienți și îi fidelizează pe cei actuali!
Importanța mesajelor personalizate de pe website
Având în vedere că suntem înconjurați de o varietate de produse și servicii, fiecare afacere trebuie să se evidențieze de așa natură încât să atragă atenția potențialilor clienți. Spre deosebire de marketingul din trecut, în zilele noastre, mesajele standard create pentru a fi trimise în masă nu mai sunt eficiente.
Ceea ce aduce un plus de valoare afacerilor din mediul online sunt fără îndoială textele individualizate în funcție de fiecare client. Astfel, poți opta pentru un website personalizat sau pentru mesaje personalizate pentru clienții tăi.
Imaginează-ți cum ar fi să primești o ofertă pe e-mail de la două companii diferite care vând același produs.
Prima companie a decis să creeze un subiect al email-ul general, care nu te face să te simți ca fiind un client de care le pasă cu adevărat, iar cea de-a doua a optat pentru un titlu scurt, la obiect, dar care ți se adreasează în mod direct.
Suntem convinși că decizia ta este să afli mai multe despre oferta celei de a doua companii.
La fel se întâmplă și în situația clienților tăi. În contextul în care există atâtea opțiuni și în care oamenii sunt avizi după cumpărături, ei deja au început să aprecieze acele afaceri care știu să demonstreze că pot construi o bună interacțiune cu ei. Iar pe măsură ce lucrurile evoluează, ei vor se vor bucura și mai mult atunci când ești dispus să le acorzi atenția cuvenită și să ții cont de dorințele lor.
Prin urmare, un email personalizat generează fără îndoială rezultatele așteptate, te ajută să îmbunătățești rata de retenție a clienților tăi și îți crește implicit și vânzările. Iar pe termen lung, toate aceste acțiuni contribuie la o imagine solidă a afacerii tale și sporește încrederea oamenilor în serviciile sau produsele pe care le oferi.
Cum poți crea mesaje personalizate website?
În funcție de tipul afacerii tale, este indicat să utilizezi datele din trecut ale consumatorilor pentru a fi la curent cu preferințele lor. Spre exemplu, dacă o persoană achiziționează deseori vacanțe în Europa, tu îi poți trimite o ofertă personalizată pentru a-l convinge să cumpere o nouă vacanță într-o destinație turistică europeană.
Ori dacă clienții tăi achiziționează un anumit tip de produs, pantofi de exemplu, tu poți utiliza istoricul cumpărăturilor pentru a le trimite un newsletter adaptat nevoilor lor. Astfel că îi poți informa despre noile colecții apărute pe site-ul tău, oferindu-le în același timp și un discount.
Toate aceste acțiuni susțin procesul de fidelizare al clienților și îi conving pe aceștia să opteze pentru produsele tale ori de câte ori au ocazia.
La final, nu-ți rămâne decât să analizezi interesele clienților tăi și să creezi o strategie de mesaje personalizate eficientă pentru website-ul tău!
La cât mai mulți clienți și vânzări!
Tags
Distribuie
Blogul Thecon
Articole recomandate
18 martie 2019
Magento vs. Prestashop – bătălia titanilor
Este întrebarea de tip “oul sau găina” care a stârnit suficiente discuții în contradictoriu […]
Citește articolul
27 mai 2022
Nomad Digital – De unde poți lucra remote și cum poți face asta
Suntem una dintre companiile din România care încurajează lucrul de acasă de foarte mult […]
Citește articolul24 februarie 2021
Aplicația Clubhouse – O oportunitate pentru afacerea ta!
Aplicația Clubhouse a fost lansată oficial în data de 20 Aprilie 2020, însă a […]
Citește articolulThecon Newsletter
Abonează-te pentru noutăți!
Intră în posesia celor mai proaspete știri și articole, direct în casuța poștală, prin abonarea la newsletter-ul nostru.
