Articol de blog
Cum te poți folosi de PWA pentru a-ți crește vânzările în online
Autor:
Andrei Boghiu
Data:
19 mai 2022
Am ajuns și în punctul culminant al discuției noastre despre PWA (Progressive Web App). […]
Am ajuns și în punctul culminant al discuției noastre despre PWA (Progressive Web App). Dacă ne urmărești pe Social Media, probabil așteptai deja articolul acesta, deoarece vorbim deja de câteva zile despre această tehnologie inovatoare și era deja evident că avem pregătit un articol cuprinzător care îți poate spune cum să crești și vânzările folosind o astfel de aplicație. Așadar, iată ce poate face un PWA pentru magazinul tău online și pentru a crește numărul de vânzări în mediul online.
Ce înseamnă mai exact PWA și ce beneficii aduce?
Până acum aproximativ 5 ani, o companie cu prezență online, un magazin online sau orice altă companie de prestare servicii care intenționa să își creeze o prezență online pe mobil ar fi creat o aplicație mobilă. O astfel de aplicație nu este ieftină și nici simplu de administrat, dar este eficientă pentru o afacere care intenționează să își crească numărul de comenzi.
Dar aplicațiile au evoluat, iar acum vorbim despre PWA, o metodă inovatoare de dezvoltare a aplicațiilor. Costurile sunt mult mai mici, performanțele sunt mult mai bune, viteza de încărcare este mai mare, iar aceste PWA-uri nu fac altceva decât să devină din ce în ce mai bune, pe măsură ce sunt folosite. Un PWA este compatibil cu toate sistemele de operare și funcționează în baza unui principiu de cache foarte eficient.
Un PWA este un magazin online obișnuit care se simte ca o aplicație mobilă obișnuită
Beneficiile unui PWA
Nu am fi oferit apelativul de „inovator” unui astfel de software dacă nu ar fi îmbunătățit cel puțin jumătate din coeficienții pe care noi îi considerăm importanți la o aplicație web. Beneficiile pe care le oferă un PWA se resimt atât în numărul de vânzări, cât și în performanță.
- Viteza de încărcare a aplicației – Spre deosebire de o aplicație normală sau de un website clasic, PWA-urile au o viteză de încărcare extrem mare. Dacă într-o rețea 3G, un website nu atât de bine optimizat ar fi avut nevoie de aproximativ 15 secunde pentru a se încărca, timpul fiind redus la 10 secunde într-o rețea 4G, un PWA nu are nevoie de mai mult de o secundă pentru a afișa conținut.
- Accesibilitate offline – Ceea ce credem noi că este unul dintre cele mai importante avantaje pentru o astfel de aplicație este că funcționează cu ajutorul unui sistem de cache foarte bine optimizat. Dacă utilizatorii au mai accesat deja aplicația, aceștia vor putea să o acceseze din nou și în modul offline. Vor putea plasa comenzi offline, comenzi ce vor fi procesate atunci când se restabilește conexiunea la internet.
- Push Notifications – Spre deosebire de un email obișnuit, o notificare de tip Push are o rată de deschidere de 300%. Cu ajutorul unui PWA, vei putea implementa astfel de notificări.
Ce înseamnă Headless E-commerce?
O sesiune de research în ceea ce privește aplicațiile PWA te va pune în contact direct cu un nou concept, cel de Headless E-commerce. În esență, headless e-commerce nu înseamnă altceva decât separarea componentelor de front-end și back-end ale unei aplicații de e-commerce. Pentru cei cu experiență, o astfel de separare va ajuta brandul și implicit, magazinul online să poată construi practic orice și să folosească aplicația web (PWA) în orice scop.
Compania are liberate infinită în ceea ce privește user experience-ul, arhitectura aplicației și modul în care este percepută aplicația de către utilizatori. Headless E-commerce implică și nevoia de resurse mai mari din punct de vedere al dezvoltării. Adică vei avea nevoie de o echipă de development pentru a putea crea o astfel de aplicație.
Ce avantaje vei obține? Vei atrage mai mulți clienți deoarece ești foarte diferit de concurență, vei face totul mai simplu, vei implementa campanii și modificări mult mai repede, vei fi mai eficient și vei putea să îți promovezi aplicația și magazinul online mult mai rapid și eficient.
Cărui tip de public i se potrivește tehnologia PWA
Inovarea experienței de comerț electronic are un target foarte important, iar acela este telefonul mobil. Creșterea numărului de utilizatori de pe magazinele online este un semn că cel mai potrivit public pentru un PWA sunt utilizatorii care în prezent, dar și în viitor, vor folosi device-urile mobile pentru a plasa comenzi online.
Cu atât mai mult, pentru că un PWA este extrem de simplu de folosit, rapid și intuitiv, îi va încuraja și pe cei care sunt la primul contact cu ecommerce-ul mobil să plaseze mai multe comenzi.Vrei să dezvolți un PWA eficient? Aruncă o privire pe website-ul celor de la 2cart, https://2cart.io pentru că este șansa care poate crește eficiența magazinului tău online.
Tags
Distribuie
Blogul Thecon
Articole recomandate
25 ianuarie 2019
5 mituri despre chatbot
Evoluția inteligenței artificiale este acum în plină desfășurare. Astăzi, numărul de utilizatori ai aplicațiilor […]
Citește articolul4 octombrie 2016
Vrei sa vii la IM World 2016?
Anul trecut va povesteam entuziasmați experiența noastră în calitate de vizitatori ai evenimentului IM […]
Citește articolul13 mai 2022
Fashion ecommerce: comportamentul de cumpărare în perioada verii
De-a lungul timpului, industria fashion a avut parte de o creștere ascendentă, acest lucru […]
Citește articolulThecon Newsletter
Abonează-te pentru noutăți!
Intră în posesia celor mai proaspete știri și articole, direct în casuța poștală, prin abonarea la newsletter-ul nostru.