Articol de blog
De ce este important să ai continut relevant în website-ul tău?
Autor:
Andrei Boghiu
Data:
16 martie 2018
Deții un site si vrei să te asiguri că acesta este relevant? Află acum […]
Deții un site si vrei să te asiguri că acesta este relevant? Află acum ce presupune un continut website adecvat și care sunt caracteristicile acestuia!
Evoluția internetului și dezvoltarea numeroaselor rețele de socializare ne oferă ocazia să fim la curent cu noutăți din domenii variate. Indiferent de oră sau zi, avem acces la multe informații în același timp. Însă, în contextul în care oamenii sunt bombardați la tot pasul de știri, oferte, promoții ori evenimente, te-ai întrebat ce îi determină pe clienții tăi să cumpere un anumit produs sau serviciu?
Răspunsul este simplu și complex totodată: un continut website adecvat este cel care face și va continua să facă diferența! Oricare ar fi domeniul în care activezi, site-ul tău trebuie să aibă un conținut relevant pentru publicul tău țintă astfel încât să te asiguri că informația transmisă iese în evidență într-un mod pozitiv.
Ce înseamnă un continut website?
Conținutul reprezintă totalitatea textelor care se regăsesc pe site-ul tău. Fie că ne referim la descrierea afacerii tale, la produsele sau serviciile pe care le oferi sau la blogul pe care îl deții, fiecare cuvânt contribuie la poziționarea sa în căutările organice efectuate pe Google.
De asemenea, conținutul unui website este și un element definitoriu în strategia ta de marketing. El reflectă practic vocea brand-ului tău, ideile pe care vrei să le transmiți și dorința de a crea o legătură la nivel emoțional atât cu potențialii clienți, cât și cu cei existenți deja.
Cum se creează un conținut website relevant?
#1. Originalitate
Indiferent de lungimea unui text, fiecare informație trebuie scrisă într-un mod autentic și să îi ajute pe utilizatorii care îți accesează site-ul să diferențieze produsele sau serviciile tale de cele ale competitorilor. Mai mult, originalitatea textelor nu numai că aduce un plus de valoare afacerii tale, ci și contribuie pe termen lung și la afișările în căutările organice pe Google.
Orice conținut reprodus de pe un alt site sau duplicat de pe o altă pagină a website-ului tău este detectat de Google. Ca urmare a acestui fapt, site-ul tău este în mod automat depunctat, ceea ce va conduce la o poziționare slabă a website-ului în căutările organice.
#2. Cuvinte cheie
Indiferent de domeniul în care activezi, site-ul tău este afișat în căutări în funcție de anumite cuvinte sau structuri de cuvinte pe care utilizatorii le folosesc în căutările lor. De aceea, este esențial să identifici cuvintele cheie specifice nișei afacerii tale astfel încât ele să se regăsească în textele de pe website.
De asemenea, stabilirea cuvintelor cheie și utilizarea acestora în conținutul de pe site te va ajuta pe termen lung în acțiunile tale de promovare online. O bună cunoaștere a modului în care viitorii tăi clienți efectuează căutările pe Google îți îmbunătățește cu siguranță prezența în mediul online.
#3. Limbaj accesibil
Cunoașterea publicului țintă te ajută atât în stabilirea unei strategii de marketing potrivite afacerii tale, cât și într-o comunicare eficientă cu aceștia. Fiecare text care se regăsește pe site-ul tău transmite o anumită informație și fără îndoială îți dorești ca mesajele tale să fie pe înțelesul tuturor astfel încât oamenii să ia decizia de a achiziționa produsele ori serviciile tale.
Prin urmare, este esențial ca textele de pe site să conțină un limbaj ușor de înțeles chiar și pentru o persoană care nu deține cunoștințe despre domeniul afacerii tale. Nu contează cât de tehnică este nișa afacerii tale, important este ca informațiile pe care le livrezi să fie clare pentru a-i atrage pe oameni să cumpere de la tine.
Chiar dacă de abia ți-ai lansat un site sau deja îți desfășori activitatea de ceva timp, este important să te asiguri în orice moment că site-ul este adecvat publicului țintă și intereselor acestora.
Fără îndoială, un continut website adecvat te ajută să-ți crești afacerea. De aceea, specialiștii noștri în servicii SEO sunt pregătiți să-ți ofere suportul necesar pentru a obține rezultatele dorite!
Tags
Distribuie
Blogul Thecon
Articole recomandate
2 mai 2019
Ce inseamna streaming? Ce beneficii aduce afacerii tale?
Mai mult decât inovație, streaming-ul este un fenomen tehnologic pe care îl exploatăm și […]
Citește articolul30 iulie 2020
Implementează o strategie de promovare pe Facebook corect, creativ dar și cu pasiune
Fie că derulezi deja reclame, fie că ești încă în momentul construirii unei strategii […]
Citește articolul27 decembrie 2018
Bilanțul Thecon 2018: Cum am înclinat balanța
Având în vedere că 2018 e pe picior de plecare, iar 2019 se pregătește […]
Citește articolulThecon Newsletter
Abonează-te pentru noutăți!
Intră în posesia celor mai proaspete știri și articole, direct în casuța poștală, prin abonarea la newsletter-ul nostru.