fbpx

Do something awesome today!

*Titlu inspirat de pe un banner pe care tocmai mi l-am atarnat pe peretele din birou.

 

Cum altfel sa-ti faci debutul in blogging daca nu prin recenzia unui eveniment?! Ei bine, am fost ieri in prima parte a zilei la ceea ce s-a numit “Evolution 2015”, un eveniment marca Horeca dedicat industriei ospitalitatii, indeosebi restaurantelor/ cafenelelor si hotelurilor.

E primul eveniment de acest gen la care particip si desi am intarziat ce-i drept cam 40 de minute si am fost nevoita sa plec imediat dupa pauza de pranz, pot sa zic ca a fost o experienta placuta, cu plusuri si minusuri. In scurtele pauze am reusit sa cunosc cativa oameni tare simpatici,dar mi-ar fi placut tare mult sa apuc sa-i cunosc si pe restul.

 

Ce pareri personale am sa va impartasesc?

 

Mi-au atras atentia 2 speakeri din cele 5 prezentari (incluzand si promovarea unor branduri) pe care am reusit sa le prind, un subiect legat de marketing online m-a interesat in mod deosebit si m-a lasat cu cateva task-uri de research, lucru pe care ador sa-l fac atunci cand aflu ceva nou, dar mai ales am cunoscut cateva persoane deosebite cu care voi pastra legatura- PROMIT!

Trebuie sa recunosc ca aveam asteptari ridicate luand in calcul promisiunile initiale si locatia fastuoasa. Desi ma asteptam sa gasesc o sala mult mai populata, doar aproximativ 50 de locuri din cele 150-200 promise erau ocupate. Unii ar indrazni sa zica: “ce bine, mai multe din gustarile acestea delicioase pentru noi!”, insa sunt sigura ca o promovare mai riguroasa ar fi putut face multi posibili participanti fericiti, sau cel putin evenimentul ar fi avut mai mult succes.

Oricum, inspirata idee! Pana la urma piata restaurantelor si hotelurilor, pe langa faptul ca este un segment competitiv, are si un potential continuu urias pe care ar fi de preferat sa stim sa-l exploatam. After all in Romania sunt aproximativ 24.400 de restaurante si care mai de care se intrec in servicii, bucate alese, decoruri, promovari si, mai nou, aplicatii care sa-ti usureze plasarea comenzii sau platirea notei direct de pe mobil. That’s insane, right?!


Ce m-a surprins a fost numarul mare de firme care au venit sa se promoveze pentru diferite servicii si lipsa efectiva a celor carora li se adresa de fapt evenimentul. Sa nu mai zic ca mai toti se cunosteau intre ei de la multe alte evenimente la care s-au intalnit in trecut.

Pe langa prezentarile generale si intrebarile ce s-au ridicat in timpul lor, am asumat, tin sa specific la microfon:), ca s-au creat doua tabere, pro si contra agentiilor de promovare online, cu precadere pe social media. Horia, cel care sustinea ca-si promoveaza cu succes singur pagina de Facebook a business-ului sau, a fost usor contrazis de o bloggerita tare simpatica, cu care am avut placerea sa si discut ulterior. Polemica iscata era cu privire la abilitatile unui specialist daca ar avea sau nu mult mai mult succes in menajarea campaniei din punct de vedere al povestilor transmise. Concluzia la care eu cu Luminita- tanara bloggarita ( ii zic tanara doar din perspectiva varstei) am ajuns, a fost ca atunci cand nu ai un buget sa investesti in directia asta, asumi fara a testa ca o firma specializata nu stie totusi ce face si nu te-ar ajuta asa mult.

Desi am descoperit ulterior ca cei doi sunt buni prieteni, sunt sigura totusi ca publicul, la fel cum am facut-o si eu, a perceput mult mai agresiv interactiunea lor din timpul prezentarii. Este totusi general valabil ca toti ne dorim sa fim buni la toate (sau cel putin la cat mai multe) si uneori ne asumam ca facem un lucru mult mai bine decat un specialist atunci cand vine vorba de lucruri personale.

 

Tu ai incredere in specialisti, sau asemeni lui Horia crezi ca se pierde din autenticitate?

 

In concluzie, va recomand cu drag sa mergeti la acest gen de evenimente. Cu siguranta fiecare din ele vine cu o anumita incarcatura atat de informatii, cat si de noi oameni pe care aveti sansa sa ii cunoasteti. This is what I did awesome yesterday!

 

 

Lasă un comentariu