Articol de blog
Elemente grafice pe timpul verii – Culori, Trenduri și Practici
Autor:
Andrei Boghiu
Data:
16 iunie 2022
Totul, absolut totul se învârte acum, în anul 2022, în jurul elementelor grafice. Poate […]
Totul, absolut totul se învârte acum, în anul 2022, în jurul elementelor grafice. Poate că doar prin voice content mai poți să te promovezi fără să apelezi la serviciile unui grafician, dar fără un conținut grafic de calitate, campaniile tale de promovare nu vor converti conform așteptărilor. Nu doar că trebuie să te folosești de vizualuri și materiale grafice, dar ești nevoit să respecți și anumite principii. Concurența, trendurile și așteptările consumatorilor influențează design-ul grafic de la un an la altul.
Evenimentele au nevoie de elemente grafice
Evenimentele importante sau locurile unde businessul tău este prezent public sunt și pot fi promovate cu ajutorul unor elemente/materiale grafice inedite. În funcție de anotimp, acestea pot avea tematici diferite, pot fi alcătuite din elemente grafice desprinse din natură sau pot fi etalon pentru aspecte virale legate de un anotimp sau perioadă a anului.
Dacă organizezi un eveniment cu scop de promovare, elementele grafice pe care le poți folosi sunt posterele, mapele de prezentare, diferite flyere cu instrucțiuni și chiar invitații. Un eveniment care își invită participanții printr-un simplu e-mail poate avea succes. Dar un eveniment care oferă invitaților un întreg pachet de materiale atent construite, în trend și care să ofere atmosferei un sentiment special și premium va ridica standardele și așteptările participanților.
Din punct de vedere al elementelor grafice și al criteriilor ce trebuie îndeplinite de aspectul vizual al invitațiilor pentru evenimente, acestea pot conține următoarele elemente: Cadre din peisaje montane, soluții pentru combaterea căldurii precum gheața sau înghețata și elemente grafice inspirate din natură. Poți de exemplu să te folosești de fructe de sezon sau de câmpul lexical al cuvântului plajă.
Toate aceste au rolul de a face utilizatorul să își dea cât mai repede seama de mesajul transmis de tabloul grafic pe care l-ai folosit. Cu cât vizualurile tale vorbesc mai mult despre vară, cu atât vei transmite un mesaj mai corect.
Celebrele reduceri de vară sunt ușor de recunoscut
Nu-i așa că în timpul sesiunilor tale prelungite de scrolling pe newsfeed, în momentul în care se face văzută o reclamă la reducerile de vară, recunoști imediat campania chiar fără să citești textul? Reducerile de vară sunt foarte ușor de recunoscut datorită modului în care sunt concepute materialele grafice. Anumite elemente grafice și fonturi, dar și culori sunt mereu folosite în bannerele promoționale pentru a semnala cât mai rapid despre ce este vorba în reclamă.
Ceea ce ar trebui să fie clar pentru o echipă de graficieni care se pregătește pentru o campanie de vară este că mesajul transmis de fiecare banner sau material grafic trebuie să fie ușor de recunoscut. Chiar și o machetă de campanie de reduceri da vară care are în prim-plan o piscină și un flamingo roz va da semnalele potrivite ochilor potențialilor clienți.
Așadar, materialele grafice folosite pentru reducerile de vară trebuie să conțină culorile care sunt în trend, imagini de produs, elemente specifice sezonului și detalii despre anvergura reducerilor.
Vara este specifică elementelor grafice simple
Dacă te afli într-un moment în care nu ai chiar foarte multă inspirație sau nu știi cum să comunici audienței tale faptul că, vara aceasta, surprizele vor ocupa cele mai multe locuri în calendar, ar trebui să dai câțiva pași înapoi.
Nu de la creativitate, ci de la nivelul de dificultate al materialelor pe care dorești să le promovezi. Dă un reset proiectului din Photoshop, scoate zecile de elemente de pe prima pagină și lasă-te purtat de simțul tău de creativitate simplă. “Keep calm and enjoy summer” ar fi fost un poster excelent pentru promovarea unor reduceri de vară.
Poți face din asta și o simplă postare la care adaugi în descriere un voucher surpriză de 5%. Peisajele cu palmieri, culorile aprinse, neon sau culorile reprezentative plajelor și parcurilor acvatice se potrivesc de minune pe un astfel de material grafic. Pentru o strategie cât mai simplă și pentru un efort minim, dar și pentru a oferi un cadou audienței tale, poți profita de platformele care îți oferă imagini freestock ce ilustrează foarte bine elementele caracteristice verii. Nici nu va trebui să investești în construcția unui element grafic sau a unei machete promoționale.
Cele mai bune culori pentru sezonul de vară
Cele mai bune variante ale numelor acestor culori sunt exprimate în limba engleză, iar în speranța că vom fi de ajutor, le vom oferi și noi la fel. Așadar, cele mai bune culori pe care le poți folosi vara sunt cele foarte #soft combinate cu cele care atrag atenția. Alb, beige, nuanțe de roz sau verde și albastru. Iată lista:
- Blue green sau Pine Green
- Clear Watermelon red
- Soft white
- Berry, Orchid, Fuchsia
- Rose beige, Taupe sau Rose Brown
- Culori neon sau culori aprinse
Concluzie
Sfaturile pe care le oferim mereu în articolele noastre vin din experiență și din provocările pe care le înfruntăm în fiecare zi în timpul campaniilor demarate de noi. Majoritatea informațiilor provin chiar de la echipa noastră internă de graficieni așa că ar trebui să ne crezi pe cuvânt.
Tags
Distribuie
Blogul Thecon
Articole recomandate
25 ianuarie 2022
Știai că au fost introduse cuvinte noi în DOOM?
La finalul anului 2021 în Dicționarul Ortografic Ortoepic și Morfologic al Limbii Române au […]
Citește articolul2 mai 2019
Ce inseamna streaming? Ce beneficii aduce afacerii tale?
Mai mult decât inovație, streaming-ul este un fenomen tehnologic pe care îl exploatăm și […]
Citește articolul20 octombrie 2016
Vrei sa lucrezi la thecon?
Luni 24 Octombrie organizăm un seminar la ACIEE în care oferim 10 locuri […]
Citește articolulThecon Newsletter
Abonează-te pentru noutăți!
Intră în posesia celor mai proaspete știri și articole, direct în casuța poștală, prin abonarea la newsletter-ul nostru.