Facebook vs Instagram. Părinții au cont pe Facebook – Noi ne mutăm pe Instagram?

facebook vs instagram

Nu te-ai întrebat niciodată de ce în ultimul timp apar articole și semne de întrebare frecvente care au legătură cu acest conflict tacit între Instagram și Facebook? Nouă ni s-a creat o imagine de ring în care lupta Facebook vs Instagram se duce pe mai multe planuri, iar mai multe generații participa în diferite galerii. De ce Facebook pierde adepți tineri și oare Instagram va ajunge rețeaua de socializare numărul 1 în următorii ani?

facebook vs instagram
facebook vs instagram

De ce este Instagram într-o continuă creștere. Facebook vs Instagram

Într-un comunicat scris de CNBC.com, la mijlocul anului 2018, granzii mediului social digital au raportat pierderi semnificative în ceea ce privește numărul de utilizatori. Așadar Facebook, Twitter și Snapchat pierd pretendenți în timp ce Instagram și WhatsApp continuă să crească. Chiar dacă Instagram se află tot sub patronatul Facebook, se pare că Insta Padawan-ul vrea să își detroneze părintele. Ne aflăm în plin conflict Facebook vs Instagram? Cine câștigă și pe ce planuri?

În timp ce facebook doboară recorduri după recorduri cu eficiența reclamelor generând peste 6.82 de miliarde de dolari, cifre care au crescut cu 59% din 2015. Un studiu făcut în 2014 ne spune că reclamele de pe facebook sunt de 8 ori mai eficiente decât reclamele obișnuite de pe web. Chiar și așa, mediul de business înfloritor nu ajută Facebook să devină și mai popular decât este deja.

Instagram, se pare, are un potențial mai mare când vine vorba de Engagement. Potrivit studiului făcut de News Whip, este un fapt dovedit că prin comparație, media numărului de like-uri pentru postări este semnifictiv mai mare pe Instagram decât pe Facebook. De exemplu, Media de like-uri generate de postările Victoria`s Secret ajunge la 283.030 pe Instagram în timp ce pe facebook atinge doar 2.078. Mercedes Benz, 84,817 like-uri pe Instagram, 5,717 pe Facebook. Iar aceste statistici sunt valabile pentru cam toate brandurile

facebook vs instagram
facebook vs instagram

În ceea ce privește prezența, vizibilitatea și reach-ul, Facebook devine din nou autoritar. Nu doar că are o baza mai mare de utilizatori, dar foarte important este că Facebook a devenit o platformă acceptată pentru majoritatea categoriile de vârstă. Deci vei avea o șansă mai mare la a-ți crește vizibilitatea folosind Facebook, mai bine de atât, dacă nu targetezi o categorie de vârstă specifică. Dacă vrei sa iți crești vizibilitatea pe platformele sociale online, te putem ajuta noi. Click here!

 

Faci parte din generatia alpha – locul tau e pe Instagram, lasa-i pe „ELDERS” pe Facebook

Poate cel mai important factor care ne determină să acordăm premiul platformei Instagram. Tinerii, dar mai ales întreagă generație până în 20 de ani aleg să folosească Instagram. Cel mai bun exemplu este compania renumită pentru motocicletele lor, Harley Davidson care a reușit să sporească gradul de conștientizare cu privire la motocicletele lor și să interacționeze cu o audiență mai tânăra prin intermediul Instagram. Au început printr-o simplă campanie de anunțuri care aveau ca scop interacționarea cu persoane cu vârste cuprinse între 18 și 35 de ani

Au dezvoltat o campanie care implică anunțuri carusel. Aceste anunțuri au reprezentat ilustrații craetive care imită design-uri populare din cultura ciclismului. Fiecare dintre aceste ilustrații s-a concentrat pe motociclete printr-un storyline unic. În doar trei săptămâni, campania a reușit să interacționeze cu aproape 1.4 milioane de bărbați din grupul de vârstă vizat.

Aceste anunțuri au reușit să producă 8,365 de clicuri pe website-ul companiei. Ca rezultat, Harley-Davidson și-a atins scopul de a ajunge la o audiență mai tânăra. Acesta este un exemplu despre modul în care Instagram poate ajuta companiile să interacționeze cu audiențe tinere. Iar tinerii sunt viitorul.

 

Distribuirea Informației pe Facebook. Facebook vs Instagram

Deși Instagram își concentrează toate resursele spre fluidizarea distribuirii informațiilor, Facebook este locul perfect pentru butonul de share și știm că Instagram încă are probleme când vine vorba de link-uri, extensii, legături, etc. Poți adăuga un link în biografie, swipe up după 10k urmăritori, dar cam atât deocamdată. Utilizatorii nu pot distribui link-uri către blog-uri sau website-uri prin fotografii simple, iar opusul sunt doar postările promovate.

De cealaltă parte, Facebook îți oferă libertate pentru un share nelimitat către magazine online, blog-uri, platforme de consultanță, practic orice începe cu www. Deci, dacă scopul tău este să distribui informații, să promovezi postări de tip blog- Facebook is the key to go.

În concluzie, cel puțin deocamdată, chiar dacă Instagram pare că are un viitor strălucit, companiile mari și mici sau utilizatorii obișnuiți, freelancerii, influencerii ar trebui să se muleze după mai multe rețele de social media în funcție de nevoie. Se pare că funcționalitățile s-au împărțit iar noi ar trebui să știm cum să folosim toate modurile de a interacționa cu audiențe mari sau mici, tinere sau nu.