Articol de blog

The Instagram App Factory: cum au ajuns instagramerii să domine

Autor:

Thecon

Data:

14 ianuarie 2019

7 dimineața, soarele abia se dezmeticește, nici bine nu ai făcut ochi iar mâna […]

7 dimineața, soarele abia se dezmeticește, nici bine nu ai făcut ochi iar mâna ta caută involuntar parcă telefonul de pe noptieră să…
1. Oprească alarma și
2. Să dea un scroll pe Instagram.
E ok, și noi suntem tech-addicts și ne plac landscape-urile cu filtre și close-up-urile cu mâncare . Tocmai de aceea, ne-a împins curiozitatea să săpăm puțin în trecutul Instagram app și să aflăm cum a ajuns pe tronul social media în mai puțin de 10 ani de existență. Nu doar că Instagram e … dar și conceptul de Instagram Personality reprezintă o coroană în sine, coroană pe care cred că (cel puțin în secret) mai toți o dorim.

Citește mai multe despre Instagram Influenceri. În 9 ani fără 8 luni, Instagram a reușit să devină o adevărată fabrică de venit, atât pentru compania în sine cât și pentru Instagrameri. Și cum tuturor ne plac poveștile de succes care nu se pot adeveri decât pentru 1% din populația globală, iată cum unii oameni au ajuns să conducă un imperiu atât de profitabil încât ar putea să vindece foametea globală.

Instagram App Takeover: Cum, când, unde și de ce

Octombrie 2010 -pe atunci, Insta era doar un nou-născut. Prima fotografie postată vreodată? Un cățel surprins de co-fondatorul Kevin Systrom și accentuat cu filtrul X-PRO2.\

kevin_instagram

 

Mare va fi mirarea când veți afla că fondatorii IG, Kevin și Mike, nu au avut niciun background in coding și au învățat HTML singuri după ce ajungeau acasă de la muncă. Uite genul de exemplu unde efortul chiar a meritat.

Dar dominația Instagram probabil că nu s-ar fi întâmplat la fel de rapid fără implicarea unui titan online. Să nu uităm că înainte ca revoluția Instagram App să se întâmple, bătrănul Facebook era platforma social media preferată de toți. Desigur, cei mai bătrâni sunt și cei mai înțelepți, așa că Facebook a achiziționat Instagram pentru suma modică de una bucată miliard de dolari, desigur nu inainte ca Jack Dorsey, fondatorul Twitter, să-și incerce și el norocul cu o ofertă de 500 de milioane de $.

De atunci și până în prezent, au apărut o mulțime de aplicații Instagram care să îmbunătățească experiența utilizatorilor. Dintre preferate și arhicunoscute, amintim Boomerang, VSCO, Snapseed, Repost și binecunoscutul Afterlight.

Iată niște statistici numai bune să-ți scoată câteva onomatopee

  1. În 2018, numărul utilizatorilor Instagram atingea 1 miliard.
  2. Că tot vorbim de miliarde, veniturile generate de Insta Mobile Ads au atins 7 miliarde $ în 2018.
  3. Instagram are de 58 de ori mai mult engagement per follower decât are Facebook.
  4. Cel mai instagramat oraș al tuturor timpurilor este New York City.
  5. Cristiano Ronaldo are mai mulți followeri decât are Rusia locuitori. В самом деле!
  6. Cele mai populare hashtaguri sunt #Love, #Instagood, #Me, #Cute, and #Follow.
  7. Pizza e cel mai instagramat fel de mâncare, urmată îndeaproape de Sushi.
  8. Instagram crește de  5 ori mai repede decât alte platforme de socializare din US.
  9. In 2018, acest emoji ❤️ a fost utilizat de 14 miliarde de ori în secțiunea de comentarii…
  10. 98% din brandurile de modă dețin și utilizează un cont de Instagram.

Istoricul celei mai apreciate poze de pe Insta of all times

Partea emoțională a fiecăruia este (măcar puțin) atinsă atunci când vedem poze cu probleme sociale contemporane, landscape-uri abandonate în alb-negru, năsucuri umede de căței și copii fericiți cu rânjete până la urechi. Toți avem un trigger, iar pentru majoritatea utilizatorilor Instagram, cele mai puternice declanșatoare emoționale par a fi bebelușii. Nu degeaba Beyonce a întors Instagramul cu susul în jos, după ce anunțat sarcina ei cu gemeni și apoi și-a prezentat nou născuții prin două postări separate care au generat fiecare peste 10 milioane de likes. Nici bebelușul lui Dwayne The Rock nu a fost mai prejos, îngenunchiind publicul Insta cu 10 milioane de like-uri.

Însă cea mai populară fotografie de pe Instagram App a fost, până recent, o postare făcută de Kylie Jenner, tot cu, ai ghicit, o bebelină. Fiica ei Stormi a strâns aproximativ 18 milioane de likeuri, număr care a rămas record până duminica trecută, când oul World Record (nu, nu e o metaforă, chiar e un ou) și-a atins scopul de a o detrona pe Kylie.

ou_instagram

Acest ou, bebeluș și el pentru vreo găină de undeva, nu a ieșit din tiparele emoționale ale Instagramerilor și a înregistrat aproape 26 de milioane de like-uri la momentul publicării acestui articol.

În concluzie, dominația Instagram nu are niciun gând să se oprească în 2019, din contră. E prima platformă de social media care a vedetizat un ou. The Instagram App tocmai a devenit The Instagram Legend. Într-un sens bun sau rău, asta ne poți spune în comentarii.

Tags

Distribuie

Blogul Thecon

Articole recomandate

11 aprilie 2019

Unde se fabrica banii? Google, Apple si Facebook fac miliarde

La prima vedere, poate părea că cele mai mari companii de Tech din lume […]

Citește articolul

17 noiembrie 2014

Campanii prezidențiale în Social Media

Folosită pentru prima dată ca mediu de comunicare în cadrul unei campanii electorale în […]

Citește articolul

31 ianuarie 2019

Am intrebat 6 bloggeri ce SEO tools folosesc pentru a crește prezența online

Avem avantajul să lucrăm zi de zi alături de persoane care administrează blog-uri sau […]

Citește articolul

Vezi și alte articole din blogul Thecon.

Thecon Newsletter

Abonează-te pentru noutăți!

Intră în posesia celor mai proaspete știri și articole, direct în casuța poștală, prin abonarea la newsletter-ul nostru.