fbpx

Vrei un magazin online?
Hai să discutăm!

Succesul afacerii tale stă într-un magazin online bine pus la punct, bazat pe cele mai noi tehnologii și optimizat pentru a oferi o experiență unică de cumpărare.
Specialiștii noștri sunt pregătiți să îți ofere cele mai bune soluții astfel încât afacerea ta să își ia avânt pe valurile digitalului.
Într-o mare de e-commerce, alege să fii memorabil!

Telefon: +40756 192 121

Cere o ofertă




Care sunt beneficiile tale?

Panou de administrare

Vei avea posibilitatea de a edita orice produs, orice categorie, orice text, sau imagine din magazinului tău online. Poți modifica stocurile și disponibilitatea produselor, poți modifica prețurile și poți crea campanii promoționale, ba chiar poți adăuga opțiuni și atribute pentru produsele tale.

Identitate de brand și design grafic

Ai nevoie de un logo pentru noul tău magazin online? Te putem ajuta cu tot ce ține de imaginea afacerii tale, atât la început cât și ulterior prin bannere și materiale grafice pentru campaniile tale.

Design adaptat pentru orice dispozitiv

Un design responsive este obligatoriu, iar site-ul trebuie să fie ușor de folosit de pe orice dispozitiv ar folosi clienții tăi. Magazinul tău online trebuie să fie performant pe orice pagină, de la homepage la checkout. Ne asigurăm că facem tot ce trebuie pentru ca ai tăi clienți să poată naviga și cumpăra rapid și ușor.

Metode de plată integrabile

Vei avea la dispoziție multiple metode de plată: ramburs, rate, transfer bancar, SMS, iar pentru plata online cu card bancar oferim suport pentru integrarea cu diverși procesatori de plăți online: Eu Plătesc, Mobil Pay, Libra Pay, Plăți Online, Paypal, Stripe, etc.

modalitati-plata

Curieri la dispoziția ta

Cea mai uzuală metodă de livrare e cea prin curierat rapid. De aceea, vei avea la dispoziție o varietate de curieri pentru a expedia coletele clienților tăi. Tot ce trebuie să faci este să închei un contract cu una din firmele de curierat, iar mai departe ne ocupăm noi.

Transport

Proces de comandă simplificat și fidelizare clienți

Clienții tăi vor finaliza orice comandă rapid și ușor, cu sau fără înregistrare, printr-un checkout simplificat. Premiază-ți clienții cu puncte de fidelitate pe care ulterior le pot transforma în comenzi noi.

Dezvoltă-ți afacerea

Te ajutăm să îți dezvolți afacerea. Ne asigurăm că îți integrăm toate instrumentele de marketing de care ai nevoie pentru a te promova mai ușor. Google Ads, Facebook, Analytics, noi îți listăm toate posibilitățile, iar tu alegi ce ți se potrivește. În plus, îți oferim support în accesarea celor mai căutate platforme de marketing afiliat (2Performant, Profitshare, etc.). Vrei să fii prezent în marketplace-uri precum eMag.ro, Cel.ro și Okazii.ro? Îți sincronizăm produsele cât ai spune click.

integrari

Gestiune și facturare

Din experiența administrării unor magazine online știm cât de importante sunt sistemele de gestiune și facturare ale acestora. Vei avea la dispoziție metode de integrare cu sisteme de facturare precum SmartBill, Oblio, Facturis și altele. Folosești deja un sistem de gestiune intern? Atunci îți putem construi o soluție personalizată nevoilor afacerii tale.

Analiză și raportare

Google Analytics, Google Search Console, Enhanced eCommerce și sistemul avansat de raportare din interiorul platformei îți vor oferi toate informațiile și rapoartele necesare pentru a îmbunătăți permanent calitatea magazinului tău online.

Import și export de produse

Cu cât ai pe stoc mai multe produse cu atât va dura mai mult să le adaugi manual în magazinul online. Vei avea la dispoziție tool-urile necesare pentru a importa toate produsele și categoriile automat. Ai deja un magazin online, dar vrei să-l îmbunătățești? Te ajutăm cu mutarea conținutului din platforma veche.

Creare de conținut text și grafic

Echipa noastră de content writers și graficieni te pot ajuta să-ți transformi magazinul online într-o artă. Creăm conținut de calitate pentru produse, povești pentru About Us și chiar punem în cuvinte frumoase misiunea, viziunea și valorile afacerii tale. Și pentru că o imagine face cât o mie de cuvinte, îți oferim un pachet editare a imaginilor de produs, creare imagini personalizate pentru slidere, dar și multe alte servicii conexe.

Găzduire, SSL, adresă de mail personalizată și Suport

Nu există site care să funcționeze fără toate cele de mai sus. Noi le includem pe toate în pachetul nostru de servicii. În plus, echipa noastră este mereu pregătită să-ți ofere tot suportul de care vei avea nevoie, cu răspunsuri și sfaturi practice care te vor ajuta în activitatea ta zilnică.

GDPR

Ne asigurăm că site-ul tău va respecta toate regulile de GDPR și te ajutăm să îți construiești toate politicile, dar și termenii și condițiile, astfel încât să îți operezi afacerea în online în completă legalitate.

Tot ce ai nevoie pentru a vinde online!

Ce spun clienții .

  • Am reușit în premieră, să apelăm la specialiști în domeniu pentru punerea pe roate a magazinului nostru online de biciclete. Chiar și în plin sezon am reușit să aducem la lumină o nouă față a mausbike.ro, una modernă, ce are implementate ultimele tehnologii ale noilor generații de magazine online. Și toate astea într-un timp record (se putea și mai repede, însă am zis să nu ne forțăm, că e vreme numai bună de biciclit). Sperăm să fie și pe placul vostru, al clienților, și vă încurajăm să ne dați feedback (constructiv) pentru a putea, alături de (deja prietenii noștri) echipa Thecon.ro să vă îmbunătățim continuu experiența pe mausbike.ro.

    Mulțumim întregului colectiv Thecon.ro pentru că ne-a salvat de suferință, pentru banii câștigați în timpul economisit, pentru imaginea și funcționalitatea siteului și pentru creșterea traficului și volumului de vânzări de pe magazinul online mausbike.ro!

    Cristian Mircioi
    Cristian Mircioi
    Administrator, mausbike.ro
  • Mulțumiri extraterestre din partea clește.ro pentru cei de la Thecon! Inputul vostru la acest proiect a transformat ideea de roboțel rătăcit într-o identitate de brand. Sunt foarte mulțumit de funcționalitățile platformei, totul a fost făcut conform schiței noastre. Ba chiar ați îmbunătățit părțile la care noi eram împotmoliți. Designul surprinde exact zona aceea friendly pe care am vrut să o prezentăm clienților, iar viteza de încărcare a site-ului nu ne-a făcut până acum vreo problemă. În plus, serviciile SEO au accelerat vizibil popularitatea noastră și traficul de pe site. Mulțumim echipei pentru un proiect muncit și reușit, vă recomand oricui!

    Bogdan Munteanu
    Administrator, cleste.ro
  • Colaborarea cu Thecon este de un real ajutor atunci când dorești servicii de calitate în materie de webdesign, programare și nu numai. Pe lângă o consiliere de calitate, ne-am bucurat inclusiv de o echipă promptă, bine organizată și profesionistă, alături de care am reușit sa construim siteul Preț Fix, exact asa cum ni l-am dorit. Va mulțumim pentru tot!

    georgiana-Mihailovici
    Georgiana Mihailovici
    Administrator, pret-fix.ro
  • I would like to thank the whole team for the job they did. It worked out very well.
    When you give a job to someone from another country you always have fear (you don’t know the language, can I transport in english what I want, I don’t know how they work, can they do the job, am I getting something for my money, etc.) That’s why the most important part is to create trust with the customer. Trust kills fear!
    Always there and short response times to email or spontaneous skype calls (very good and very important)

    Daniel Scholz
    Founder, adventure-team.eu

Întrebări frecvente.

Cât costă un magazin online?

Prețul variază în funcție de complexitatea proiectului. Pentru a primi o ofertă de preț, completează formularul de la începutul paginii și te vom contacta în cel mai scurt timp. Fiecare serviciu opțional, crearea de conținut personalizat, gestionarea și adăugarea produselor aduc costuri suplimentare pe care le vei ști de la bun început.

Cât durează dezvoltarea magazinului online?

Bazat pe datele pe care ni le transmiți la prima discuție putem estima cât durează implementarea. Experiența site-urilor dezvoltate ne spune că timpul de dezvoltare depinde de cât de pregătit ești tu pentru lansarea unui site, contracte de curierat, contracte cu procesatori de plăți, conținut text, gestiunea produselor, etc.

Contează numărul de produse?

Nu contează câte produse ai în gestiune. Acestea nu vor influența în niciun fel procesul de dezvoltare al site-ului. Poți avea unul singur, sau de ordinul zecilor de mii.

Care este implicarea ta în procesul de dezvoltare?

Pentru început avem nevoie să ne explici viziunea ta asupra magazinului online, iar ulterior te vom îndruma spre a face pașii necesari în vederea obținerii soluției ideale pentru afacerea ta. Nu ai nevoie de cunoștințe tehnice, ne ocupăm noi.

Hai să începem.

Înainte de toate hai să stabilim câteva detalii despre conceptul magazinului tau online. Completează formularul de mai jos și beneficiază de consultanță gratuită.



Momentul perfect e acum!

Un magazin online stă la baza oricărei afaceri de succes. Procesul nostru de lucru începe cu discuții și analize care ne ajută să îți înțelegem afacerea, produsele, publicul țintă și obiectivele pe care se concentrează business-ul tău.

Pe baza informațiilor despre afacere și brandul pe care dorești să-l creezi începem să lucrăm la identitatea magazinului online pe care îl vom aduce la forma sa finală cu ajutorul feedbackului tău, astfel încât rezultatul să exprime perfect esența afacerii tale.