Articol de blog
Top 5 Module Prestashop care-ți fac site-ul mai interactiv
Autor:
Thecon
Data:
19 noiembrie 2021
Să deții un website bine optimizat și cu un web design cool nu este […]
Să deții un website bine optimizat și cu un web design cool nu este suficient pentru a obține rezultatele mult dorite. Pe lângă viteza și performanțele site-ului, trebuie să găsești combinația perfectă de module și unelte care să le ofere utilizatorilor tăi un user experience unic.
De aceea, în acest articol îți propunem 5 module PrestaShop care-ți vor transforma site-ul într-o unealtă interactivă de generare a vânzărilor și loializare a clienților.
1. Modulul All-in-one Rewards: loyalty, referral, affiliation
Acest modul le permite clienților să acumuleze puncte sau bani, atunci când cumpără, vând sau recomandă site-ul tău. Cu punctele sau banii acumulați, consumatorii vor putea să plătească comenzile efectuate pe website-ul tău, să le convertească în coduri de reducere sau să scoată banii de la orice bancă (doar în cazul programelor de afiliere).
Creat pe baza unui sistem de recompense, modulul All-in-one Rewards include trei programe de marketing, care îți vin în ajutor pentru a crește vânzările și a atrage noi potențiali clienți. Acestea sunt: Loializare (Loyalty), Recomandare (Referral) și Afiliere (Affiliation).
Nu vei mai avea nevoie de module diferite pentru fiecare acțiune sau de numeroase interfețe. Totul va fi într-un singur cont, iar utilizatorul îl va putea folosi oricând dorește.
În plus, dacă vrei să le oferi utilizatorilor tăi o experiență unică pe website și numeroase motive să devină clienți fideli, atunci acest modul este, cu siguranță, o investiție pe termen lung.
2. Modulul Egg Hunter
Vrei să ieși din tipare și să le oferi utilizatorilor tăi o experiență interactivă, de neuitat pe website? Atunci, modulul Egg Hunter are toate caracteristicile de care ai nevoie! În funcție de perioada anului și de campania pe care vrei să o faci, acest modul îți oferă posibilitatea să inserezi în website un icon sugestiv (de exemplu, un ou de paște). Acesta va ascunde un discount sau orice alt tip de surpriză.
Icon-ul poate apărea pe orice pagină dorești sau în urma îndeplinirii unor condiții, cum ar fi un anumit timp petrecut pe website sau vizualizarea unui număr predefinit de produse. Poți seta chiar tu ce condiții trebuie să îndeplinească utilizatorul pentru a vizualiza “elementul surpriză”.
Cu acest modul, nu doar că vei crește engagementul și timpul petrecut de utilizatori pe site, ci vei da un boost vânzărilor și traficului pe website.
3. Modulul Knowband – Entry,Exit and Subscription Popup-Spin and Win
Printre numeroasele module PrestaShop, acesta este perfect atunci când vrei să-ți mărești baza de emailuri într-un mod interactiv. Aceste pop-up-uri care apar la intrarea și ieșirea de pe website, sub forma unei roți colorate, îndeamnă consumatorul să introducă emailul pentru a beneficia de reduceri, transport gratuit sau alte promoții. De asemenea, modulul îți pune la dispoziție diverse teme pentru campanii specifice, cum ar fi Halloween, Black Friday, Crăciun, Paște, Revelion, etc.
În plus, dacă nu vrei să renunți la tema website-ului tău, modulul Knowband – Entry,Exit and Subscription Popup-Spin and Win permite personalizarea după bunul tău plac.
Astfel, utilizatorii tăi vor petrece mai mult timp pe site și, implicit, vânzările și popularitatea business-ului tău vor crește considerabil.
4. Modulul Share and Win
Share and Win este un modul creat special pentru a oferi beneficii atât deținătorilor de magazine online, cât și cumpărătorilor. Pentru a câștiga un voucher sau un discount, utilizatorii trebuie să dea share la un produs pe Facebook. Administratorul poate insera un buton pe paginile produselor, pe care utilizatorii pot face click pentru a distribui produsul și a intra în posesia voucherului.
Este un modul user-friendly, ce se instalează rapid și care îți oferă oportunitatea să-ți crești vizibilitatea brandului în mediul online și vânzările extrem de rapid.
5. Module Prestashop – Modulul Price Drop Alert/Notifier
O altă modalitate de a-ți crește engagementul pe website și a le oferi utilizatorilor tăi o experiență unică este să le dai posibilitatea de a seta o alertă de preț pentru un anumit produs. Astfel, consumatorii vor primi pe email notificare când produsul pentru care au setat alerta este la reducere.
În acest fel îți vei crește în mod eficient baza de emailuri, vei vedea care sunt cele mai populare produse și vei putea construi o relație de lungă durată de tipul brand-consumator.
Oferă-le clienților tăi prețurile mult dorite cu modulul Price Drop Alert/Notifier și du-ți business-ul la următorul nivel.
Concluzii
Un website ce oferă un user experience customizat și ieșit din tipare, va rămâne pentru mult timp în inima și mintea consumatorilor de pretutindeni.
Într-o piață atât de competitivă și plină de module PrestaShop este esențial să găsești opțiunea perfectă pentru businessul și clienții tăi, astfel încât să obții cele mai bune rezultate.
Tot ce trebuie să faci este să alegi modulul potrivit și să continui să uimești neîncetat!
Tags
Distribuie
Blogul Thecon
Articole recomandate
8 aprilie 2019
Top 5 exemple de Guerilla Marketing
Dacă nu merge cu frumosul, sigur merge cu guerrillas. Atunci când marketing-ul squeaky-clean, cu […]
Citește articolul10 ianuarie 2022
Graphic design: Alternative gratuite accesibile pentru orice web designer
În prezent, graphic design este în continuă creștere, iar competențele de web design sunt […]
Citește articolul22 iunie 2018
Marketing-ul Experiențial: secretul brandurilor de succes
La fiecare articol internațional despre marketing-ul experiențial care îl menționează pe Felix Baumgartner și […]
Citește articolulThecon Newsletter
Abonează-te pentru noutăți!
Intră în posesia celor mai proaspete știri și articole, direct în casuța poștală, prin abonarea la newsletter-ul nostru.
