Articol de blog
Modulul Egg Hunter – Soluția ideală pentru Campania de Paște
Autor:
Thecon
Data:
25 martie 2022
În zilele de sărbătoare, majoritatea deciziilor de cumpărare sunt luate pe baza emoțiilor. Sărbătoarea […]
În zilele de sărbătoare, majoritatea deciziilor de cumpărare sunt luate pe baza emoțiilor. Sărbătoarea Paștelui este o perioadă a anului ce aduce o încărcătură emoțională puternică celebrată pe orice continent al lumii.
În această perioadă trebuie să ne focusăm toată atenția pe consumator, pe nevoile și dorințele sale cât și pe experiența lui de cumpărare. Egg Hunter este modulul perfect ce asigură creșterea vânzărilor pe site dar și loializarea clienților.
Ce este Egg Hunter?
Egg Hunter este un modul creat de către PrestaManiacs, website partener PrestaShop, cu scopul de a îmbunătăți interacțiunea utilizatorului cu website-ul tău. Bazat pe principiul gamification, modulul permite inserarea în website a unor reguli pe care utilizatorul trebuie să le urmeze pentru a câștiga premiul cel mare (precum discount, transport gratuit etc).
Cum funcționează modulul Egg Hunter?
Modulul Egg Hunter poate fi utilizat pentru orice tip de campanie, în orice moment al anului, iconița Egg Hunter putând fi schimbată cu orice imagine din galerie (imaginea 1). Deoarece se apropie sărbătoare de Paște, ne vom axa pe aceasta și respectiv pe ouăle de Paște.
Modulul îți oferă posibilitatea de a ascunde pe orice pagină din website, imagini cu ouă de Paște, frumos colorate și desenate în funcție de tendințele existente pe piață la acea vreme. Atunci când utilizatorul va naviga pe site, la un moment dat îi va apărea pe ecran oul zburător (imaginea 2) care îi indică faptul că a câștigat ceva.
În momentul în care va da click pe ou, în fereastra curentă va apărea un pop-up în care va trebui să introducă anumite date (precum nume, prenume, email) pentru a putea intra în posesia premiului (imaginea 3).
Avantajele utilizării modulului:
- Se pot crea campanii nelimitate, pentru orice sărbătoare sau eveniment
- Odată creată campania, aceasta poate fi refolosită, nefiind necesare setări suplimentare pe viitor
- Data de început și cea de sfârșit a campaniei vor fi setate de către administrator
- Se pot stabili campanii pentru orice tip de utilizator (logați în cont sau default)
- Se poate verifica IP-ul, astfel încât să nu existe mai mulți câștigători cu aceeași adresă IP
- În funcție de preferințe se poate seta un număr maxim de câștigători
- Se pot stabili șansele de câștig al fiecărui participant, fiind cuprinse între 100% și 10%. Acest lucru înseamnă că, în cazul primei variante, utilizatorul va găsi oul, deci va fi câștigător. În cazul celei de-a doua variantă, utilizatorul are o șansă din 10 de câștig
- Se poate crea o regulă de discount astfel încât fiecare câștigător să primească un cod unic
Cum îl pot implementa în site?
Modulul Egg Hunter se poate implementa în website-ul tău prin 3 metode:
- Nr. of visited Products and Categories – administratorul setează un număr maxim de produse/servicii și categoriile aferente acestora pe care utilizatorul va trebui să le viziteze. Oul îi va apărea după ce va atinge numărul respectiv de vizite pe site.
- Certain Products or Categories – administratorul stabilește paginile sau categoriile de produs/serviciu pe care va apărea oul.
- Time spent on the Site – utilizatorului îi va apărea oul pe ecran doar dacă a petrecut pe site un anumit timp prestabilit.
De ce să folosești Egg Hunter?
Egg Hunter este un modul bazat pe psihologia jocurilor de noroc. Creierul nostru are tendința de a fi mult prea încrezător în orice situație. Acest lucru este valabil și în cazul modulului Egg Hunter – utilizatorul știe că, navigând prin site, mai devreme sau mai târziu v-a găsi oul zburător și v-a câștiga premiul stabilit de către administratorul site-ului. Clienții vor fi curioși să găsească cadoul ascuns în site, deci v-a crește timpul petrecut pe website.
În urma procesului de vânătoare al oului, în mod inconștient utilizatorul va avea tendința de a adăuga cât mai multe produse în coș sau le va păstra în wishlist pentru comenzile viitoare. Important este faptul că, în acel moment, nevoia consumatorului de produsele/serviciile pe care tu le comercializezi a crescut.
Cu ajutorul modulului Egg Hunter ai reușit să îl distrezi pe consumator și să îi crești gradul de conștientizare asupra produselor/serviciile oferite de către tine prin intermediul website-ulului tău. Deci ți-ai asigurat o viitoare vizită în magazinul virtual cât și o viitoare vânzare.
S-a dovedit faptul ca 80% dintre persoanele care fac parte din generația Y preferă o astfel de interacțiune cu website-urile, deoarece sunt încântați de ideea de “a câștiga ceva” de pe urma interacțiunii lor cu website-ul.
Modulul Egg Hunter îți permite să îmbunătățești interacțiunea cu utilizatorul, să îi oferi diferite recompense în funcție de anumite criterii (precum timpul petrecut pe website, vizitarea unei anumite pagini/categorii, etc.). Cu cât interacțiunea utilizatorului cu website-ul este mai plăcută, iar experiența de cumpărare cât mai ușoară, cu atât de mult vei avea parte de creșteri financiare.
Tags
Distribuie
Blogul Thecon
Articole recomandate
18 aprilie 2019
Top 9 TENDINTE IN INFLUENCER MARKETING
Potrivit unui studiu realizat de Linqia, 39% dintre comercianți intenționează să-și mărească bugetul pentru […]
Citește articolul31 ianuarie 2019
Am intrebat 6 bloggeri ce SEO tools folosesc pentru a crește prezența online
Avem avantajul să lucrăm zi de zi alături de persoane care administrează blog-uri sau […]
Citește articolulThecon Newsletter
Abonează-te pentru noutăți!
Intră în posesia celor mai proaspete știri și articole, direct în casuța poștală, prin abonarea la newsletter-ul nostru.