Articol de blog

Pași de urmat pentru crearea unui web design in Yoast

Autor:

Thecon

Data:

15 martie 2022

În calitate de companie de web design și cu extindere destul de mare în […]

În calitate de companie de web design și cu extindere destul de mare în domeniul de tech, dezvoltare de aplicații și platforme digitale, am creat o metodă de lucru foarte eficientă. Printre primele lucruri pe care le facem este să explicăm și clientului fiecare etapă prin care trecem până ajungem la stadiul final al proiectului. Dacă intenționezi să cumperi astfel de servicii sau ești curios prin ce etape trece un proiect de web design in Yoast, iată care sunt pașii și ce presupune fiecare dintre ei.

  • Obiectivul/Scopul proiectului web design in Yoast

Poate este surprinzător sau poate că nu, dar nu tot ce ține de web design trebuie să fie neapărat foarte tehnic. Majoritatea orelor investite în proiectele de web design sunt pe parte tehnică, dar există și etape în care contează foarte mult obiectivele afacerii și modelul de business urmat de către client. Primul lucru ce trebuie stabilit împreună cu clientul este obiectivul proiectului și plasarea lui într-o zonă de nișă.

Proiectul va fi o platformă care vinde produse sau o aplicație cu o funcție bine definită? Sau este un website care trebuie să genereze comenzi pentru o afacere care tinde să devină tot mai independentă? Iar acest obiectiv principal trebuie împărțit în mai multe acțiuni și etape care trebuie să fie implementate pe parcurs.

  • Web design in Yoast. Sitemap

La fel cum harta unui oraș te poate îndruma în orice loc, stradă sau cartier, la fel și un sitemap trebuie să îți ofere o privire de ansamblu asupra tuturor căilor pe care le poți lua atunci când navighezi pe un website. Dacă te afli în pagina X, unde vei putea ajunge de acolo? Sitemap-ul trebuie construit astfel încât să fie ușor de navigat, dar să poată fi și folosit pentru viitoare campanii de marketing.

Un sitemap construit corect conține informații despre fiecare pagină din website, fiecare fișier, clipuri, butoane și structuri ale paginilor. Iar când sitemap-ul este gata, poți să treci la implementare deoarece știi exact ce elemente le succed pe celelalte.

  • Web design in Yoast. Wireframe

Dacă un sitemap este privirea de ansamblu asupra unui proiect de web design, wireframing-ul este un proces care îți va arăta și cum trebuie organizată informația, cum arată paginile unui website și chiar care sunt elementele care trebuie scoase în evidență. Wireframing-ul este un proces vital pentru etapele de design și construcție a identității unui brand. Cu atât mai mult dacă proiectul are intenții și aspirații foarte mari pentru industria în care se află.

  • Conținut 

O discuție aproape interminabilă cu subiecte care ating o infinitate de ramuri și variante, conținutul unui website este atât corpul cât și sufletul. Fiecare pagină trebuie să aibă un scop și să contribuie la obiectivul principal al proiectului. În funcție de serviciile oferite, strategia de content folosită și nișa afacerii, conținutul trebuie să fie și el structurat respectând baremul de corectitudine și eficiență al platformei. Deci, în etapa creării de conținut sunt implicate atât echipa de design, writing, marketing și implicit development.

În această etapă se vor crea titlurile pentru pagini, titlurile SEO, textele pentru fiecare pagină, imaginile și elementele grafice aferente. Iar etalonul pentru toate acestea este clientul și modul în care acesta dorește să se prezinte în industria unde va fi activ.

web design in Yoast - user interface

  • Elemente vizuale ale unui web design in Yoast

Elementele vizuale sunt create de-a lungul unui proces destul de lung și într-o colaborare foarte strânsă cu fiecare client. Fiecărui element i se va da o formă bazată pe brand book-ul clientului. Culorile, logo-ul, formele sau elementele grafice sunt toate bazate pe ceea ce ai hotărât împreună cu clientul. Imaginile joacă un rol foarte important în procesul de web design, iar acestea trebuie alese cu tact. Calitatea nici nu trebuie să fie pusă în discuție, iar acestea provin mereu din website-uri care oferă licențe pentru fiecare imagine.

Restul elementelor custom trebuie realizate cu ajutorul celor mai performante unelte precum Sketch, Photoshop, 3DS Max și altele.

  • Testing și Lansare

Totul se va finaliza cu o sesiune intensă de testing pentru a verifica și confirma că toate funcțiile platformei/aplicației sau magazinului online funcționează perfect. Se vor testa și limitele proiectului pentru a putea identifica potențiale puncte slabe ale site-ului. Iar după ce este verificat chiar și fiecare detaliu SEO din website, acesta poate fi lansat și dat spre indexare.

În final

Clientul trebuie să fie cel care este mulțumit, dar indiferent de proiect, echipa noastră și în general orice echipă de development trebuie să livreze un produs finit ce poate fi apoi folosit pentru scopul pentru care a fost creat.

Tags

Distribuie

Blogul Thecon

Articole recomandate

7 septembrie 2015

Trucuri UX pentru a creste durata vizitei pe site

Efortul depus pentru îmbunătățirea experienței utilizatorului pe site-ul web și folosirea de tactici și […]

Citește articolul

28 aprilie 2022

Analizăm comportamentul clientilor după mini-vacanța de Paște

Dacă nu știi deja care este comportamentul clientilor tăi, probabil ai observat și singur […]

Citește articolul

28 noiembrie 2017

Ziua ștafetei împreună cu 24 de elevi de 12 ani

Ce este ziua ștafetei? „Ziua Ștafetei” celebrează dreptul tuturor copiilor și tinerilor de a […]

Citește articolul

Vezi și alte articole din blogul Thecon.

Thecon Newsletter

Abonează-te pentru noutăți!

Intră în posesia celor mai proaspete știri și articole, direct în casuța poștală, prin abonarea la newsletter-ul nostru.