Articol de blog
Promovare afacere. Site-ul web este eticheta
Autor:
Thecon
Data:
28 mai 2014
A avea un site web nu este suficient, cel putin nu acum, cand toate […]
A avea un site web nu este suficient, cel putin nu acum, cand toate companiile, mari sau mici, au unul. Este foarte importanta promovarea acestuia pentru a obtine rezultatele asteptate. Scopul celor care doresc sa adauge prezenta online, ca element prioritar, in strategiile de marketing, este de a creste numarul vizitatorilor. Nu exista bariere cand vine vorba de promovare afacere online. Grupul clientilor tinta putand creste de la nivel local la nivel national si chiar international. Acest aspect, dar si costurile ajustabile sunt motivul primordial al celor care aleg sa beneficieze de promovarea siteului web prin tehnici de tip SEM pentru a fi pe prima pagina in Google.
SEM, in traducere marketing prin motoare de cautare, este una din cele doua categorii ale marketingului online, alaturi de SEO (optimizarea in motoarele de cautare). SEM se ocupa de imbunatatirea vizibilitatii unui site web in paginile de rezultate afisate de motoarele de cautare. Aceasta forma de marketing foloseste tehnici de marketing platite. O parte din cele mai cunoscute elemente ale acestui tip de promovare sunt.: Metoda pey per click (PPC), folosirea diferitelor medii de socializare ca platforme pentru promovare, recensiile si blogurile platite.
Promovare afacere. Search Engine Marketing
Indiferent de bugetul destinat acestui tip de promovare, se va gasi o metoda eficienta de a aduce siteul in atentia vizitatorilor, crescand astfel numarul celor care pot fi incadrati in grupul de clienti tinta.
Cel mai important avantaj al celor care folosesc procesul SEM pentru a-si promova afacerile, este acela al relevantei cautarilor. Daca doriti promovarea afacerii dumneavoastra, care se ocupa, de exemplu, de comercializarea hainutelor pentru copii se vor alege cuvinte sau fraze cheie precum “hainute copii”, “haine pentru copii”, “haine copii” etc. Cand un utilizator, al unui motor de cautare, va cauta unul din aceste cuvinte cheie, afacerea dumneavoastra va fi afisata in pagina de rezultate. Asadar se doreste o relevanta cat mai mare a cuvintelor cheie folosite pentru a descrie continutul siteului web.
[buttonShortcode url=”https://thecon.ro/seo/” target=”_blank” text=”SERVICII DE MARKETING DIGITAL”]
Cu cat un site web apare mai des si in pozitii cat mai bune in paginile de rezultate ale motoarelor de cautare, cu atat promovarea sa va fi mai eficienta. Numarul vizitatorilor va creste, si deci, va creste si numarul potentialilor clienti.
Majoritatea celor care folosesc Internetul utilizeaza motoarele de cautare pentru a localiza informatiile dorite. De aici rezulta si eficienta sporita a procesului SEM. Siteul web va fi la indemana tuturor celor interesati. Acestia fiind la distanta de doar un click fata de informatiile relationate de serviciile si produsele afacerii dumneavoastra.
Strategii de promovare ale afacerii
Un alt avantaj al celor care aleg sa foloseasca procesul SEM in strategiile de marketing este bugetul reglabil. Fata de alte metode de marketing, clientul isi poate stabili propriul buget. Desi costurile sunt reduse, promovarea este una eficienta, bugetul nealterand calitatea serviciilor.
SEM este cea mai eficienta metoda de dezvoltare a unei afaceri folosind mediul online. Profitul afacerii dumneavoastra va creste considerabil o data cu imbunatatirea prezentei online. Deoarece se pot atrage clienti din toate mediile si zonele geografice. Astfel, va veti putea mari grupul de clienti tinta. Trecand de la clientii locali la cei nationali, si de la piata nationala la cea internationala.
Domeniului marketingului in motoarele de cautare are in vedere utilizatorii acestora care doresc informatii generale despre produsele si serviciile afacerii dumneavoastra. Asadar, procesul de promovare afacere se va face doar celor interesati de domeniul de activitate desfasurata de compania dumneavoastra.
O idee preconceputa asupra acestui tip de promovare este aceea a destinatiei sale. Doar cei care doresc sa promoveze companii mari, putand beneficia de ea. Este complet gresit! Acest tip de promovarea poate fi folosit de orice fel de companie, beneficiile putand fi vizibile dupa scurt timp.
Daca nu ati folosit inca promovarea eficienta a afacerii dumneavoastra, ar trebui sa va ganditi serios la acest aspect. Mai mult ca sigur ca cei care se incadreaza in grupul competitorilor beneficiaza deja de avantajele procesului SEM.
Tags
Distribuie
Blogul Thecon
Articole recomandate
27 octombrie 2021
Dynamic Ads explicat pas cu pas
Poate ai auzit adesea noțiunea de Dynamic Ads (Anunțuri Dinamice) și cât de avantajos […]
Citește articolul14 mai 2015
Susţine Clubul IT Open Hub!
Open Hub este un club infiintat in 2012 de tineri pasionati de tehnologie si informatie ce doresc sa contribuie la dezvoltarea unei noi generatii de lideri in domeniul IT&C. Scopul clubului este de a oferi suport pasionatilor de IT&C pentru un schimb real de experienta si bune practici.
Citește articolul28 august 2014
Tendințe web design pentru 2014
Tendințe în web design pentru 2014, a continuat spre simplitate, eficiență și oferirea unei […]
Citește articolulThecon Newsletter
Abonează-te pentru noutăți!
Intră în posesia celor mai proaspete știri și articole, direct în casuța poștală, prin abonarea la newsletter-ul nostru.