Articol de blog
Puzzle despre promovare online din scrierile bloggerilor autohtoni
Autor:
Bogdan Pană
Data:
30 iunie 2015
Din abundența de articole din blogosfera românească, unele reușite, altele chiar deloc, am extras câteva care puse cap la cap creează din punctul meu de vedere o imagine de ansamblu a ceea ce poate fi numită o strategie de promovare online.
Din abundența de articole din blogosfera românească, unele reușite, altele chiar deloc, am extras câteva care puse cap la cap creează din punctul meu de vedere o imagine de ansamblu a ceea ce poate fi numită o strategie de promovare online. Am încercat să presar cât mai multe linkuri spre articole ale bloggerilor români și este foarte important să le citiți în ordine.
Un sumar bine scris de Cosmin Daraban evidențiază 5 sfaturi utile pentru promovarea online pe plan local . Foarte interesant a accentuat nevoia de conținut și cum poți face o promovare online acestuia:
Prin crearea de conținut și postarea acestuia pe conturile tale de socializare, poți crea nevoia pieței pentru produsele / serviciile menționate de tine, astfel oamenii / potențialii clienți, pot sa afle mult mai multe lucruri despre firma ta, ceea ce oferi tu și mai ales ceea ce ii ajuta pe ei.
Conceptul de content marketing este din ce în ce mai discutat, aud tot mai des „îți trebuie conținut, nu ai ce să faci fără conținut, scrie și tu ceva o dată la două, trei zile ceva pe blog să aduci trafic„. Andreea Burlacu a scris un articol care mi-a plăcut foarte mult despre crearea de conținut valoros în cadrul unei campanii bazată pe nevoia consumatorului.
În momentul în care vom înțelege că eficiența va crește când ne vom apleca urechea către sufletul consumatorului și nevoile lui, comunicarea va atinge un nou nivel, va exista o nouă revoluție în advertising. Iar pionierii ce vor avea curajul să facă asta vor avea cel mai mult de câștigat.
Tot referitor la conținut, mulți văd în fața ochilor doar text, fraze lungi în care cel mai probabil te pierzi. Nu e doar atât! Alexandru Negrea a scris acum câțiva ani un articol, care între timp a devenit un topic întreg despre surse de poze gratis. Foarte utile linkurile lăsate de el și cele lăsate de cititorii lui în comentarii. Importanța elementelor vizuale în content marketing este explicată foarte detaliat de către Adrian Oltean din care țin să extrag cel mai bun argument:
Oamenii își amintesc 80% din ceea ce văd, față de 20% din ceea ce citesc – It’s a fact!
Dar pentru că imaginile se încarcă greu, noi vrem rezoluții mari, calitate superioară, Adrian Bolocan ne sugerează un mic soft pentru reducerea dimensiunii unei imagini. Să comprimăm imaginea și să o aducem la o rezoluție potrivită pentru web este un pas extrem de important în crearea de conținut. Smartphone-urile din prezent, fac poze la rezoluții de 16mpx care ajung să ocupe 3-4 mb și pe care mulți le încarcă direct în articole fără să țină cont de cât îngreunează încărcarea paginii. Pe lângă asta, haideți să ne gândim și la cei care citesc articolele în lipsă de wireless și consumă mega biți de internet 3G sau 4G, am înțeles că sunt două tipuri de mega biți diferiți..
Unde promovezi noul articol postat? Social media, bineînțeles. Trebuie doar să îți alegi cu grijă rețelele pe care să te concentrezi mai mult. Trebuie să știi profilul cititorului tău, dar Cristian Manafu ne arată o statistică impresionantă despre social media în România anului 2015 cu audiența pe care o urmărim.
Probabil bănuiai că Facebook este cea mai populară rețea de socializare din țară, dar când este cel mai profitabil să postezi pe Facebook? Ovidiu Bălcăcian ne arată cum să aflăm ora la care cititorii noștri sunt online, sau măcar cei mai mulți dintre ei.
Tot conținutul proaspăt reprezintă subiectul unei noi campanii de email marketing. Cătălin Ionașcu explică ce presupune o astfel de campanie, dar și mai important, cum evaluăm corect rezultatele unei campanii.
Orice firmă sau organizație care vrea să păstreze o legătură permanentă cu clienții săi, le oferă acestora șansa de a se abona la un sistem de email marketing.
Tot ce mai rămâne este să analizezi traficul, să faci ajustări în strategie și să o iei de la capăt. Ar mai fi multe de completat, mulți bloggeri de adăugat, dar timpul este scurt.
Noi susținem bloggerii din Romania și avem in derulare o campanie de promovare online a blogurilor românești și nu numai. Înscrie-te dacă vrei să te ajutăm!
Tags
Distribuie
Blogul Thecon
Articole recomandate
30 septembrie 2021
#Legendar Team building à la THECON
Înainte de a vorbi despre team building, avem o întrebare: Care este cheia succesului […]
Citește articolul24 martie 2022
Ce limbaj de programare preferă developerii noștri?
La Thecon, încercăm în mod constant să ne folosim de cele mai bune tehnologii […]
Citește articolul31 august 2015
Designul de propagandă și cum te poate ajuta să fii un designer mai bun
Numai la auzul cuvantului si ne zboara mintea catre vremea comunismului, al XIV-lea congres si cantece patriotice. Dincolo de asocierile negative si specificul mesajului transmis, designul de propaganda ascunde o serie de tehnici si elemente de creatie si influenta vizuala, care impresioneaza prin calitate si executie, si in special prin impactul emotional care este arma secreta a posterelor de propaganda.
Citește articolulThecon Newsletter
Abonează-te pentru noutăți!
Intră în posesia celor mai proaspete știri și articole, direct în casuța poștală, prin abonarea la newsletter-ul nostru.