Articol de blog
Rutina unui web developer înainte de o campanie de Black Friday
Autor:
Rață Laura
Data:
11 noiembrie 2021
Te-ai întrebat vreodată cum arată seara unui web developer înainte de o campanie de […]
Te-ai întrebat vreodată cum arată seara unui web developer înainte de o campanie de Black Friday? Dacă nu, îți spunem noi. Este “liniștea dinaintea furtunii”.
Pentru un web developer, o campanie de Black Friday este precum o “sabie cu două tăișuri”. Îți aduce venituri substanțiale, crește nivelul de toleranță la stres, îți întărește psihicul și nu te lasă să dormi 24h. Dar, cum după furtună iese soarele, așa și colegii noștri pleacă într-o meritată vacanță după ce au dus la bun sfârșit o campanie de Black Friday. I-am întrebat pe membrii din cadrul departamentului de web developement Thecon, cum arată rutina lor de Black Friday. Poți afla răspunsurile lor în cele ce urmează:
Verifică funcționalitățile modulelor din site
Înaintea serii de Black Friday, web developer-ul testează și verifică dacă modulele de plăți, transport, search, dar și restul, funcționează la nivel optim. Practic, analizează dacă sunt actualizate, dacă au probleme sau dacă există posibilitatea să apară probleme.
Modulele reprezintă o colecție de elemente – cum ar fi imagine, text, grafică – utilizate pentru a crea pagini web. Aceste module sunt precum piesele de Lego, poți construi orice cu ele. Sunt ușor de implementat și pot fi combinate în orice mod. Deoarece sunt sute de elemente îmbinate, uneori pot apărea situații problematice, erori care nu pot fi rezolvate imediat. Nu ne dorim ca acest lucru să se întâmple în seara de Black Friday, căci nu toți reacționăm bine sub presiune. O situație problematică care în mod normal s-ar rezolva în câteva minute, în seara cu pricina poate dura ore.
Ține pagina de tichete de la providerul de hosting deschisă
Există situații în care traficul venit pe site să supraîncarce resursele serverului. De aceea, web developerii sunt mereu pregătiți să trimită un tichet către echipa de support a providerului de web hosting.
Analizează traficul de pe site prin intermediul Analytics
Traficul de pe site trebuie analizat constant în seara de Black Friday. Astfel, îi ajută pe colegii de la marketing să analizeze succesul campaniei, dar și pentru a vedea dacă vreuna dintre pagini are probleme sau pe ce pagină petrec vizitatorii cel mai mult timp. Evident că cei mai mulți vor fi pe landing page-ul cu reduceri.
Își cumpără 2 cartele, în caz că îl sună 2 clienți concomitent
Avem grijă de toți clienții noștri în egală măsură și așa cum stau ei cu ochii pe magazinele lor online în seara de Black Friday, la fel stăm și noi. Totuși, dacă ochii lor sunt mai vigilenți decât ai noștri, suntem pregătiți să le răspundem la solicitări. Nu vrem să punem pe nimeni în așteptare. Știm că timpul este foarte prețios.
Își setează alarme din 10 în 10 minute
Să fie sigur că la 00:00 e pe fază și prinde startul reducerilor!
După muncă și răsplată. Cum și web developerii sunt oameni, vor și ei să fie primii atunci când vine vorba de reduceri. Cum să rateze tocmai el începutul Black Friday! Doamne ferește să se întâmple asta! Seara de Black Friday este foarte importantă atât pentru magazinele online pe care le avem în administrare, cât și pentru web developeri.
Verifică site-ul din 5 în 5 minute
Nu de alta, dar trebuie să se țină ocupați ca să nu adoarmă. Oboseala din precampanie începe să se resimtă în această noapte. Unii mai apelează și la diferite tips and trick, pe care noi nu am reușit să le aflăm încă. Până anul viitor ne voi transforma în mini ninja și vă vom dezvălui și acele trucuri păstrate într-o cutie închisă cu 10 lacăte.
Consumă 5 cești de cafea
Sau ceai verde sau negru, sau energizante, sau orice altă băutură magică îl va ajuta să treacă peste încă o noapte nedormită. Tot ce știm e că espressoarele și cafetierele din birou nu dorm nici ele când e Black Friday.
Dacă e cazul, apelează și la minuni cerești
Mai credincioși sau mai puțin credincioși, practicanți sau nu, dacă e cazul, developerii apelează și la practici religioase. Mai precis, fac vreo 50 de mătănii înainte de start campanie ca să nu pice site-ul fix când e viața mai frumoasă.
Daca și tu ai un prieten web developer, fă-i cinste cu pizza și cafea, și povestește-ne cum a fost seara lui de Black Friday.
Tags
Distribuie
Blogul Thecon
Articole recomandate
22 noiembrie 2021
Fidelizarea Clienților – 7 metode eficiente pentru magazinul tău online
Unul dintre miturile promovate în rândul companiilor este că, un produs foarte bun este […]
Citește articolul21 ianuarie 2022
Top 7 Trenduri din Web Design în anul 2022
De ce este important să fii la curent cu ultimul trend în web design? […]
Citește articolul19 august 2015
De ce să-ți faci un magazin online?
Dacă arunci o privire scurtă asupra comerțului online și evoluția spectaculoasă din ultimii ani, […]
Citește articolulThecon Newsletter
Abonează-te pentru noutăți!
Intră în posesia celor mai proaspete știri și articole, direct în casuța poștală, prin abonarea la newsletter-ul nostru.