Articol de blog

Secretele unui magazin online de succes

Autor:

Thecon

Data:

28 februarie 2022

Un magazin online de succes nu a început doar cu o tolbă de secrete […]

Un magazin online de succes nu a început doar cu o tolbă de secrete ci și cu un bagaj uriaș de cunoștințe, experiență și o echipă pregătită pentru orice situație. De la lansarea magazinului și până la comunicarea permanentă pe care o vei face pentru audiența ta de clienți, punctele pe care va trebui să le atingi sunt destul de multe, așa că iată o mână de ajutor.

magazin online de succes

Magazin online de succes – Lansarea

Lansarea este o etapă foarte importantă a unui magazin online aflat la început de drum. Nu este importantă doar pentru evoluția organică a acestuia, dar și pentru moralul echipei administrative. Tu vei fi cel mai afectat de modul în care va decurge lansarea magazinului și probabil nu îți dorești să lansezi, iar în primele 5 zile să nu ai nicio comandă. De fapt, aceasta este una dintre cele mai mari greșeli pe care antreprenorii la început de drum le fac înainte de a lansa un magazin online.

Vor începe să lucreze la promovare abia după ce magazinul este lansat. Practic, toți banii care au fost investiți acum așteaptă pentru a fi recuperați. Dar magazinul are nevoie de timp și tracțiune pentru a începe să fie profitabil. Ce poți face tu? Să te asiguri că un număr cât mai mare de oameni vor dori să fie în magazinul tău în ziua lansării. Poți oferi reduceri exclusive numai pentru această zi sau poți oferi cadouri pentru cei înregistrați înainte de lansare.

Cerul este limita, dar cu siguranță vei avea nevoie de un plan de acțiune, de pregătire, de o bugetare eficientă, de reclame, grafică eficientă care să atragă atenția și de o echipă de oameni care să te ajute să duci toate aceste lucruri la bun sfârșit.

Promovare pentru Prelansare

Fierul se bate cât este cald, iar prelansarea unui magazin online de succes cuprinde mai multe etape extrem de importante ce țin de promovare și marketing. Magazinul tău are nevoie de o serie de canale de comunicare pe care le vei folosi pentru a pregăti audiența pentru ziua lansării. Va trebui să atragi atenția folosind aceste platforme, iar mesajele pe care le vei folosi sunt cele care vor dicta și mersul lucrurile din ziua lansării.

Vorbește despre valorile magazinului tău, despre produse și despre motivul pentru care compania ta a simțit că industria are nevoie de un serviciu mult mai bun într-un anumit sector. Cele mai mari companii din lume nu au ajuns la un nivel atât de ridicat doar pentru că oferă produse și servicii premium. Și timpul joacă un rol foarte important în progresul unui brand. Dar cu cât există mai multe persoane care îți cunosc afacerea de la început, cu atât mai bine.

Competiția are deja secretele succesului

Să furi succesul nu este posibil, dar asta nu înseamnă că nu poți împrumuta câteva ingrediente. Unul dintre cele mai eficiente secrete pentru un magazin online de succes este atenția la competiție. Dacă deja ai un competitor principal care se află în piață de mai mulți ani, ar trebui să împrumuți câteva dintre ingredientele pe care el le folosește pentru a fi pe drumul cel bun de la început. Procesul este unul destul de complex.

Trebuie să înveți totul despre competiția ta și chiar să devii cel mai mare fan al acestora. Trebuie să memorezi fiecare mișcare pe care aceștia o fac dacă îți dorești să ai și tu măcar o parte din succesul lor. Cum funcționează magazinul online al competiției, ce oferte aplică și cât de frecvent, care sunt mecanismele de comunicare folosite și cum se adresează audienței de clienți.

Cu cât știi mai multe despre competitori, cu atât poți să pui la cale un serviciu mai bun decât cel oferit de ei și poți să prezici ce mișcări va face în diferite contexte și perioade ale anului.

design for website

Un Magazin Online de Succes are Web Design Stelar

Știi acel dialog clasic dintre doi reprezentanți care provin din generații diferite? Că există foarte multe diferențe între ei și că modul în care se comportă în diferite contexte îi face să se implice în dialoguri contradictorii.

Ei bine, generațiile tinere au fost primele care au simțit ceea ce înseamnă ecommerce și shopping online. Sunt aici de când au apărut și sunt la fel de specializați ca oricine. Așadar, își permit să fie critici și să aibă pretenții de la brandurile pe care ei le apreciază. Câteodată nici nu contează dacă magazinul tău vinde un hanorac mai ieftin. Datorită unui web design deficitar, clientul nici nu ajunge să vadă prețurile pentru că părăsește paginile mult prea repede.

Un studiu realizat de către cei de la Kissmetrics, arată că 93% dintre toți cumpărătorii consideră că aspectul vizual al unui website este cel mai important factor pentru decizia de a cumpăra.

Dacă cifrele nu spun exact ce trebuie să faci, atunci cine? Contactează-ne pentru a primi o ofertă personalizată de design web pentru un magazin online de succes și hai să vorbim despre noua ta afacere.

Tags

Distribuie

Blogul Thecon

Articole recomandate

10 august 2021

Tot ce trebuie să știi despre PWA. Principalele beneficii PWA

PWA (Progressive Web Apps) este o tehnologie de ultimă generație a cărei beneficii încă […]

Citește articolul

11 mai 2018

User-Generated Content, esențial pentru orice business

Începuturile industriei de Publicitate, revoluționare la timpul lor dar lipsite de concepte precum User-Generated […]

Citește articolul

30 septembrie 2015

Campania Thecon Sustine Bloggerii nominalizata la Webstock 2015

Vineri, 2 Octombrie, vom fi prezenți la cel mai important eveniment de social media […]

Citește articolul

Vezi și alte articole din blogul Thecon.

Thecon Newsletter

Abonează-te pentru noutăți!

Intră în posesia celor mai proaspete știri și articole, direct în casuța poștală, prin abonarea la newsletter-ul nostru.