Articol de blog
Servicii de Copywriting. Tipuri de content pentru website
Autor:
Thecon
Data:
21 martie 2019
Putem începe prin a ne lăuda cu suma investită în dezvoltarea celui mai arătos […]
Putem începe prin a ne lăuda cu suma investită în dezvoltarea celui mai arătos website și cu funcționalitățile pe care le are la dispoziție și de cât de multe lucruri pot face clienții tăi în timpul petrecut acolo. Nu vom face asta, te vom ghida către cel mai important lucru pe care afacerea ta trebuie să îl implementeze, iar dacă deja îl are, sigur se poate mai bine și mai mult. Servicii de copywriting.
Servicii de Copywriting care dau rezultate
Dacă ai ajuns până aici înseamnă că procesul de copywriting își face treaba, exact ceea ce ar trebui să facă și pentru afacerea ta, adică să țină clienții pe website, să provoace la engagement și în final la conversie.
Mulți furnizori de conținut online vorbesc despre SEO și importanța acestuia. Dorim să clarificăm pe această cale că un conținut DOAR optimizat pentru motoarele de căutare este urât, este scris pentru a NU fi citit, este scris doar pentru a profita de client. Așa am decis noi că putem oferi servicii de copywriting de calitate care îmbunătățesc rata de conversie a unui website. Optimizarea SEO este doar 50% din volumul de muncă pe care noi îl depunem atunci când creăm content.
Tipuri de content scris pentru website
1. Articole blog
Imaginează-ți conținutul de pe internet că fiind 100%. Google va oferi rezultate pertinente bazate pe algoritmi matematici. Prin absurd, dacă tu deții 50% din conținutul de pe internet, vei fi afișat la 50% dintre rezultatele pe care Google le afișează. Evident, atingerea acestor cifre este imposibilă, totuși asta ne arată că niciodată nu poți avea prea mult conținut. Cu cât ai mai mult conținut pe website, cu atât mai bine. Aici intervin articolele care datorită formei lor, îți pot genera rezultate rapide fiind cel mai folosit instrument pentru crearea și publicarea de conținut scris.
Un articol poate fi ușor optimizat SEO, poate oferi informații de calitate cititorilor, iar dacă este scris într-un mod “aerisit” va fi ușor de înțeles și poate fi cât de lung îți dorești.
2. Servicii de copywriting. Descrieri
Descrierile de categorie, descrierile de produse, descrieri aplicate unor servicii complexe. Toate acestea nu depășesc de obicei 300 de cuvinte, dar de cele mai multe ori sunt necesare atât din punct de vedere SEO, dar și pentru informarea corectă a clientului.
Descrierile de produse nu trebuie niciodată ignorate. Aici mă refer la descrierile de 100-300 de cuvinte care doar însoțesc produsul, nu acele descrieri de 120 de caractere obligatorii din punct de vedere SEO. Ne-am întâlnit cu un nivel crescut de vânzări după ce am inbunatatit descrieri de produse făcând procesul din informare a clientului un proces de impulsionare. O descriere de produs trebuie să conțină domenii de aplicabilitate, argumentarea nevoii de produs și modul în care produsul va rezolva problema.
3. Review-uri
Probabil la fel de importante precum butoanele de “Cumpără”, părerile clienților mulțumiți nu trebuie să lipsească din pagina de servicii sau din pagina de prezentare a unui produs. Dacă există un factor care va determina un client să cumpere un produs atunci când nu este sigur, acela va fi un review lăsat de un client care este extrem de mulțumit de achiziția făcută.
4. Butoane CTA, Catchphrases, elemente de engagement
Din ce în ce mai mult, anumite servicii de copywriting sunt exploatate din cauza competiției. Așa ajungem să ne întâlnim cu website-uri încărcate, mii de articole care duc lipsă de sens și teancuri de cuvinte aruncate în toate colțurile folosindu-se artificii de design.
Noi suntem fanii implementării frazelor scurte, dar informative care au hyperlinks atașate ducând spre produs sau serviciu. Suntem adepții înfrumusețării unui website folosind elemente prietenoase cum ar fi un emoji, un slogan, etc.
Tot conținutul scris de pe un website trebuie să reprezinte identitatea serviciului sau produsului tău. Dacă îți doreșți ca produsul tău să fie recunoscut ca unul de top, ai grijă ca audiența ta să înțeleagă acest lucru.
Sperăm că ți-am fost de ajutor și ne-ar plăcea să stăm de vorba despre conținutul website-ului tău. Contactează-ne pe contentonline.ro sau lasă-ne un mesaj aici în comentarii.
Tags
Distribuie
Blogul Thecon
Articole recomandate
29 octombrie 2014
Între trendsetter și follower în Black Friday
Printre geamuri aburite care îți spun clar cât de frig sub zero e afară […]
Citește articolul28 august 2014
Tendințe web design pentru 2014
Tendințe în web design pentru 2014, a continuat spre simplitate, eficiență și oferirea unei […]
Citește articolulThecon Newsletter
Abonează-te pentru noutăți!
Intră în posesia celor mai proaspete știri și articole, direct în casuța poștală, prin abonarea la newsletter-ul nostru.