Integrare ERP și CRM.

Vrei să știi dacă un astfel de sistem te poate ajuta să
îmbunătățești controlul și productivitatea?
Contactează-ne acum și discută cu consultanții noștri!

Telefon: +40 762 994 622            E-mail: contact@thecon.ro

Cere o ofertă



Care sunt beneficiile tale?

Ai nevoie de un sistem informațional care să țină pasul cu devoltarea accelerată a activității și complexitatea elementelor care definesc în fiecare zi succesul afacerii tale? Îți recomandăm o soluție ERP (Enterprise Resource Planning) customizată pe profilul companiei tale care să integreze în timp real funcțiile de planificare și monitorizare a producției, gestiunea stocurilor și a furnizorilor precum și datele referitoare la încasări și plăți, administrarea salariilor și managementul resursei umane, evidența financiar-contabilă și relațiile cu clienții (CRM).

Totul interconectat, adaptabil și flexibil, economisind timp și îmbunătățind gradul de productivitate și nivelul de control.

Portofoliu .

Câteva dintre proiectele dezvoltate de echipa noastră de designeri și experți tehnici. Pentru întrebări și informații suplimentare contactează-ne. Ne place să vorbim despre munca noastră!

Ce spun clienții .

  • “Echipa Thecon este foarte corectă din punct de vedere profesional şi a fost pregatită mereu să asculte toate nevoile exprimate pe parcursul proiectului. Calitatea produsului final mi-a demonstrat faptul că am făcut cea mai bună alegere cu această echipă.”

    Didem Durmaz Dichemet
    histoiredecadeau.com
  • „Echipa Thecon este extraordinară! They are absolutely driving the project into correct way. They are very acceptable for the feedback and they never give up the project. Highly recommend this team.”

    Larry Jacobsen
    productsprint.com
  • „Mulţumesc echipei Thecon pentru promptitudine, pentru respectarea cadrului de lucru, pentru răbdarea de a asculta toate ideile, propunerile pentru proiectul PresaGalati.ro pe care l-am reconstruit împreună!”

    Delia Gavriliu
    presagalati.ro

Hai să începem.

Inainte de toate hai sa stabilim cateva detalii inainte sa ne apucam de treaba sa ne facem o idee despre ce va contine proiectul tau.


Nu mai aștepta
momentul perfect.

În funcție de numărul de module integrate în soluția creată pentru tine, implementarea se poate realiza cumulat și integral, într-un singur pas, sau pe o perioadă de câteva luni, în mai multe etape, pentru a nu perturba fluxul de lucru și a asigura adoptarea rapidă și eficientă a noilor instrumente în activitatea zilnică. Cele mai simple și mai populare sunt modulele Financiar – Contabile și cele de gestiune a relațiilor cu clienții.

Vom fi în continuare alături de tine în primele luni de funcționare pentru a ne asigura ca totul merge bine. Implementarea se continuă de multe ori prin revenirea la etapa de proiectare pentru adăugarea de noi module care nu au fost prevăzute în planul inițial, dar își dovedesc între timp necesitatea.