Articol de blog

Știri din digital – Ediția lunii Mai

Autor:

Bolocan Doru

Data:

6 iunie 2022

A mai trecut o lună calendaristică și domeniul digital a continuat să mențină un […]

A mai trecut o lună calendaristică și domeniul digital a continuat să mențină un nivel constant de dezvoltare. Evident, acolo unde au loc foarte multe evenimente, apar și foarte multe știri care au un impact mai mult sau mai puțin observabil. Cu toate acestea, noi suntem cu ochii în patru. Luna Mai a fost una foarte plină și pentru echipa Thecon, iar cu această ocazie vom vorbi și despre cele mai importante articole de pe blogul nostru, dar și despre târgurile la care am participat. 

Ești curios de activitatea unei agenții profesioniste? Atunci citește până la final!

Știri din digital

  • Noutăți din Marketing Digital

O statistică foarte interesantă publicată de către cei de la MarketingTech vorbește despre modul în care reprezentanții Generației Z interacționează cu reclamele plătite pe care le văd zilnic în rețelele de socializare, dar și pe platformele digitale pe care le colindă. În calitate de marketeri, suntem mai mult decât insistenți să aflăm de comportamentul exact al fiecărui utilizator targetat de reclamele noastre căci avem zeci de clienți care vând produse pentru toate categoriile de consumatori. 

Nu am fost mirați deloc să vedem că studiul privind comportamentul Gen Z în ceea ce privește reclamele este unul cel puțin alarmant. 99% dintre ei ar da skip unei reclame dacă există această posibilitate. 74% dintre ei au admis că se simt practic bombardați cu reclame în fiecare zi, iar acest lucru a devenit cel puțin frustrant.

În prezent, o companie sau un brand care devine agresiv în ceea ce privește reclamele plătite riscă să plătească prețuri mari și nu vorbim despre detalii financiare. Generația Z este printre primele categorii de consumatori (cei născuți între 1997 – 2012) care ar putea rupe orice contact cu un brand din cauza sentimentului de invadare a intimității din online.

Studiul dovedea și că 81% dintre consumatori preferă oricând opiniile personale despre anumite produse în detrimentul unor reclame plătite.

Concluzie? Brandurile trebuie să găsească soluții din ce în ce mai naturale de marketing și să comunice cât mai autentic.

  • Noutăți din Web Development

Micronaut Blueprint

O știre destul de așteptată de comunitatea de developeri care folosesc Java. Micronaut Blueprint este noul update pentru JHipster și a fost creat pentru a oferi utilizatorilor de JHipster anumite integrări și unelte care pot accelera procesul prin care aplicațiile și produsele pot ajunge mai repede în stadiile finale ale proiectelor.

Această accelerare a procesului de development este posibilă datorită setului de unelte disponibile ce pot fi folosite pentru a genera și dezvolta aplicații web de ultimă oră, dar și arhitecturi de tip microservice. Odată cu noul update, developerii vor avea acces la un frontend din care se pot administra, testa și monitoriza sau chiar lansa aplicații direct în producție.

  • Noutăți din Ecommerce

Pe cât de mult a crescut fenomenul de e-commerce în ultimii ani, pe atât de mari sunt cifrele generate de cele mai mari branduri și la fel de șocante sunt și schimbările pe care acestea le fac.

About You își dublează pierderile

Șansele să nu fi auzit cel puțin o dată de About You sunt destul de mici, iar în ultimul an, compania a făcut publice atât cifrele în ceea ce privește veniturile, dar și pierderile. Deși vânzările au continuat să crească și în 2021, pierderile înregistrate s-au dublat.

În 2021, About You a înregistrat o creștere a veniturilor de 50% ajungând la venituri de 1.7 miliarde de euro. Dar și pierderile au fost de 124 de milioane de euro, dublu față de anul precedent.

Oberlo va fi dezactivat

Plugin-ul care a dat startul unui fenomen incredibil de e-commerce, dropshippingul, Oberlo a fost închis. Shopify a dat startul unei industrii cu ajutorul căreia foarte mulți antreprenori au generat miliarde de dolari. Oberlo a fost un plugin utilizat foarte mult timp pentru a extrage produse din AliExpress și pentru a le lista pe propriul magazin din Shopify.

Shopify dorește să schimbe această soluție, iar Oberlo a fost deja scos din App Store.

Ce am făcut noi în luna Mai

Primele rezultate ale activității noastre se vor vedea mereu pe blog unde încercăm să distribuim cititorilor noștri numai informații recente și valabile, dar și care pot fi utilizate în scopuri diverse, de development sau marketing.

În luna aceasta am vorbit despre PWA și despre barierele care au fost doborâte de aceste noi aplicații. I-am luat interviu specialistului nostru, iar rezultatul poate fi văzut aici: https://thecon.ro/interviu-cu-un-specialist-in-pwa/

Pentru că tot ți-am oferit deja câteva noutăți din e-commerce, îți recomandăm să citești și informațiile despre evoluția comportamentului de cumpărare din timpul verii, al clienților din nișa de fashion. https://thecon.ro/fashion-ecommerce-evolutia-comportamentul-de-cumparare-in-perioada-verii/

Tot în luna Mai am fost martori și la un set nou de reguli și updates în ceea ce privește politica de Cookies folosită de orice website. Detalii aici: https://thecon.ro/politica-de-cookies-update-important/

Începutul lunii a fost unul cu totul diferit deoarece am fost cutremurați să aflăm că Google Analytics devine ilegal și că în câteva luni, va trebui să schimbăm complet modul în care analizăm informații. Mai multe informații aici: https://thecon.ro/devine-google-analytics-ilegal-google-analytics-4-este-solutia/

Am fost prezenți la târguri

Tot în luna Mai am reușit să creăm mai multe echipe și ne-am împânzit în toată lumea pentru a participa la diferite târguri și evenimente creative.

Am fost prezenți la târgul Intelligent Building Europe din Londra pentru a vorbi despre tehnologie, pentru a crea conexiuni și pentru a menține actuale informațiile legate de tehnologie.

În data de 17 Mai am fost prezenți la Digital Marketing Forum, unul dintre cele mai importante evenimente de marketing și comunicare al anului.

Colegii noștri Oana și Cristi au făcut parte din juriul Concursului de creativitate în I.T. “Severin Bumbaru”

Echipa noastră de marketing a participat și la workshop-ul ” , – „, unde interacțiunea cu studenții a fost minunată.

Încheiem astfel rezumatul evenimentelor importante din luna Mai și începem direct să culegem informații pentru luna ce urmează. Lasă-ne un comentariu dacă ai fost și tu prezent la evenimente sau vrei să știi ce altceva am mai discutat în cadrul acestora.

Tags

Distribuie

Blogul Thecon

Articole recomandate

8 octombrie 2021

10 tool-uri utile pentru un web design ca la carte

Știm cu toții că pe lângă doza generoasă de creativitate și nelipsitele skilluri tehnice, […]

Citește articolul

22 octombrie 2020

Echipa Thecon la Semimaraton Galați 2020

Un semimaraton poate reprezenta o provocare chiar și pentru adevărații sportivi, însă echipa Thecon […]

Citește articolul

6 iunie 2019

Vanzari b2b. Cum sa fii un agent de vanzari eficient

Unii spun că sunt mai complicate, alții se plâng că numărul de specialiști este […]

Citește articolul

Vezi și alte articole din blogul Thecon.

Thecon Newsletter

Abonează-te pentru noutăți!

Intră în posesia celor mai proaspete știri și articole, direct în casuța poștală, prin abonarea la newsletter-ul nostru.