fbpx

Implementează o strategie de promovare pe Facebook corect, creativ dar și cu pasiune

Fie că derulezi deja reclame, fie că ești încă în momentul construirii unei strategii de promovare pe Facebook, ne-am gândit la un scurt blog în care să punctăm cele mai importante elemente de care trebuie să ții cont pentru o promovare pe Facebook cât mai efectivă.

Publicul țintă 

Probabil că tot ai tot auzit vorbindu-se despre publicul țintă. Și noi l-am abordat în cele mai recente postări pe pagina noastră de Facebook. Chiar este cel mai important element într-o promovare pe Facebook, așa că audiența ta trebuie pusă tot timpul în lumina reflectoarelor.

Trebuie să poți intra în pielea clientului tău ideal, să afli cine este, cum se comportă el, cum comunică, ce îi place, ce produse și servicii folosește. E bine să investești timp și interes în a urmări ce apreciază audiența ta pe Facebook. Află ce persoane publice urmărește. Descoperă ce cărți, filme, muzică apreciază, sau cu ce fel de conținut video interacționează. În targetarea publicului aceste informații sunt extrem de importante. Dacă știi cum să le folosești corect, vei începe să distingi un tipar prin care să poți identifica publicul tău potențial în mulțimea de utilizatori.

Conținutul comunicării cu publicul

Modul în care comunici cu publicul tău printr-o reclamă, sau chiar o simplă postare pe pagina ta trebuie să construiască un dialog real. Trebuie să-ți spună povestea, să-l informeze și astfel să conducă publicul către acțiunea dorită de tine. Poate ne repetăm, însă nu e deloc întâmplător de ce este atât de important pentru un antreprenor să-și cunoască bine publicul țintă. Asta pentru că unui client cu mentalitatea orientată către soluție, te vei adresa printr-o exprimare directă. În timp ce unui client orientat către problemă, te vei adresa puțin mai delicat.

Iar asta ne duce la umătorul element…

Recunoașterea brand-ului

Pe Facebook validarea se convertește prin aprecieri, distribuiri, comentarii la postările sau reclamele tale. Acum mai mult ca oricând brand-urile trebuie să aibă în vedere latura umană a publicului țintă, nu doar scopul lui comercial. Oamenii au nevoie de experiențe, validare și identificare cu un produs sau serviciu, nu doar de un simplu consum al lui.

Adesea antreprenorii uită că cei care le vizionează reclamele nu sunt doar lead-uri sau public țintă, sunt ființe umane care au nevoie de o soluție în viața lor personală sau profesională. Acesta fiind și motivul pentru care vor interacționa cu reclamele tale.

Vizibilitatea în online

Modul în care te faci văzut în online este o consecință organică a validării. Asta înseamnă o prezență constantă și transparentă a brand-ului pe parcursul întregii experiențe pe care o oferi potențialului tău client. Asta înseamnă că tu ești tot timpul alături și pe deplin conștient de toate stadiile evoluției lui: de la un necunoscut căruia te prezinți printr-un produs sau servicu, la câștigarea încrederii că propunerea ta este soluția problemei cu care el se confruntă, și în final plata pe care o face în schimbul ofertei tale.

Un plan pe viitor

Crearea unei strategii pe termen lung este elementul final și cel mai important pentru orice tip de promovare. Reamintim aici de câștigarea încrederii publicului țintă și adăugăm întărirea acesteia pe termen lung. Reclamele tale trebuie să se facă văzute consecvent, și nu neapărat frecvent, pentru ca brandul tău să fie privit ca un unul stăpân pe domeniul său de activitate. Deci atenție la intervalele postării reclamelor.

Și nu uita…

O promovare pe Facebook nu poate funcționa dacă nu ai un produs bun și o strategie bine pusă la punct. Iar acest lucru se va întâmpla numai atunci când reclama și strategia ei este implementată corect, creativ dar și cu pasiune!

Hai să construim împreună o strategie foarte bine pusă la punct pentru ca reclama ta să ajungă la cine trebuie, când trebuie,  și cu efectul dorit.

Completează formularul sau mai rapid, sună-ne la +40 773 701 534

1 Comentariu

Lasă un comentariu