Dacă nu noi, atunci cine?
Cunoaștem în profunzime calitățile pe care un blog trebuie să le întrunească pentru a avea succes. Vrem să împărtășim tot ce știm cu tine, fără să te coste nimic. Blogul tău va primi o operație estetică pro-bono din mâinile unor adevărați „chirurgi” IT. N-au ei bisturiu, dar au Photoshop și tehnologii web de care nu le e frică să de folosească.
Urmărește pe Facebook #TheconSustineBloggerii și află părerile celor
peste 200 de bloggeri deja ”susținuți”.
1. Completezi
formularul
2. Discutăm
și lucrăm
3. Ne recomanzi
altor bloggeri
Nu sună bine și atât. Realitatea e chiar la fel de frumoasă precum pare. Da, echipa noastră de designeri și developeri își dedică gratuit două ore din timpul lor proiectului tău. Iar atunci când operația va fi un succes, ne vei ajuta și tu pe noi cu o recomandare și un share de experiență pe noul tău blog, mai performant și mai arătos.
Fie că îți dorești anumite intervenții asupra unui blog deja existent, fie că ai nevoie de ajutor în crearea unei platforme personale, noi îți stăm la dispoziție timp de două ore. Gradul de dificultate al ”operației” depinde de cerințele tale.
Împreună cu tine vom identifica punctele blogului care necesită modificări, ne vom ocupa de design și funcționalități și îți vom preda înapoi un proiect transformat, îmbunătățit și rejuvenat. Nu cu botox, ci cu limbaj de programare.
Tot ceea ce îți cerem în schimb este să povestești și altora, direct pe blogul tău cel nou, despre experiența ta de lucru cu Thecon și despre campania #susținembloggerii. Nimic mai mult. Cu ajutorul tău, vom face cunoscută campania și către alți bloggeri care au aceleași nevoi ca tine.
#TheconSustineBloggerii a început în vara lui 2015 și până astăzi am reușit să ajutăm peste 100 de bloggeri români. Am plecat cu gândul de a ajuta la dezvoltarea blogosferei românești și să ajutăm gratuit creatorii de conținut să își imbunătățească blogurile, și am ajuns la o campanie unică în România.
Începutul a fost mai greu pentru că puțini aveau încredere să își lase blogul pe mâna unor necunoscuți, dar încetul cu încetul ne-am așezat pe poziții și s-a lucrat, s-au trimis mail-uri, s-a vorbit la telefon, s-au scris articole și s-au dat multe share-uri. Campania noastră a ajuns și la Webstock cu o nominalizare la categoria Blogging.