Articol de blog

7 motive să alegi Magento pentru magazinul tău online

Autor:

Thecon

Data:

14 septembrie 2021

Situația pandemică a creat contextul pentru o dezvoltare mai rapidă a tehnologiilor și, în […]

Magento

Situația pandemică a creat contextul pentru o dezvoltare mai rapidă a tehnologiilor și, în special, a comerțului online. Dacă ai o afacere online, însă aceasta nu este vizibilă, probabilitatea de a fi nerecunoscut pe piață este peste medie, iar acest lucru poate afecta încrederea potențialilor tăi clienți. 

Există numeroase platforme în care îți poți construi un magazin online, unele cu ajutorul developerilor, altele în care poți lucra chiar tu.

Lansată în 2007, Magento este una din cele mai performante platforme de e-commerce cu care poți trece afacerea ta în mediul online. Aproape 12% din piața globală a comerțului online folosește Magento, iar procentul este într-o continuă creștere.

De ce să alegi Magento pentru magazinul tău?

  • E cea mai utilizată platformă de e-commerce open source

Este o platformă foarte populară în rândul marilor branduri cum sunt Flanco, RESERVED și mulți alții.

Magento Community Edition este gratuit și codul sursă al acestuia poate fi editat. Developerii iau acest cod și îl personalizează, astfel aduc îmbunătățiri în funcție de nevoile site-ului. Acest lucru se datorează faptului că este scris în limbajul de programare PHP, care este accesibil multor programatori. 

Magento are o comunitate foarte mare de utilizatori care este compusă din programatori, dar și din business-uri care creează module și extensii noi, pe care le poți folosi în magazinul tău online pentru a mări numărul funcționalităților pe care îl are.

 

  • Integrare ușoară cu furnizori de servicii

Cu Magento ai ocazia să integrezi mai multe domenii, astfel poți controla mai multe magazine în același timp dintr-un singur panou de control. Platforma are o mulțime de proprietăți legate de administrarea de stocuri, produse, comenzi etc.

Pentru a fi cât mai user friendly, Magento oferă multiple posibilități de plată care permit consumatorilor să aleagă ce li se potrivește mai bine. Printre acestea se numără: Google checkout, PayPal, Authorize.net, transfer bancar și altele.

De asemenea, ai integrate și diverse tool-uri utile de marketing cum sunt Google checkout, Google Analytics și Google Base care aduc un beneficiu în plus site-ului tău. 

Deci, se potrivește atât pentru afacerile mari care au zeci de mii de produse, cât și pentru micile business-uri cu planuri de creștere. 

 

  • Performanța

Magento include numeroase funcționalități standard care sunt incluse în platformă pentru a putea lansa un magazin online în cel mai simplu mod, fără multe bătăi de cap. Printre caracteristicile comune pe care le are se numără și administrarea de produse, gestionarea comenzilor, promoțiilor.

În plus, dacă tu nu găsești o funcție de care ai nevoie pentru site-ul tău, cu siguranță o vei găsi în marketplace-ul Magento, care este cel mai mare în rândul de marketplace-uri de aplicații de pe glob.

Un alt punct forte al platformei Magento este securitatea sporită. Pentru orice magazin online securizarea datelor personale ale clienților este foarte importantă, mai ales în contextul creșterii  atacurilor cibernetice. Folosește Security Scan Tool care este disponibil în orice versiune Magento pentru a fi mereu la curent legat de posibile riscuri malware. Magento actualizează constant sistemele de securitate, în timp ce tu trebuie doar să le descarci și să le instalezi.

Administrarea magazinului online

  • Adaptabilitate

Magento poate fi folosit în B2B e-commerce la fel de ușor precum și în B2C. La fel ca în comerțul online pentru persoane fizice, și pentru cumpărătorii B2B este important să aibă o interacțiune plăcută și navigare intuitivă pe site. În acest sens, poți crea o experiență unică pentru fiecare grup de utilizatori, însemnând că ai opțiunea multistore și crearea promoțiilor personalizate.

Indiferent de produsele pe care le vinzi (produse fizice, descărcabile, personalizate sau servicii) Magento este alegerea ideală pentru orice afacere online.

 

  • Viteza de încărcare

Unul din avantajele majore care diferențiază Magento de celelalte platforme e-commerce este creșterea vitezei de încărcare la orice site indiferent de dimensiunea magazinului online. Dacă ai toate actualizările poți să fii liniștit atunci când e vorba de încărcarea site-ului în perioade de peak cum sunt cele de Black Friday sau de Crăciun. Aceste aspect este foarte important în zilele noastre, fiindcă cca 50% din useri abandonează site-ul dacă nu se încarcă în primele 3 secunde. 

Personalizarea temelor in Magento

 

  • Personalizare la cel mai înalt nivel

Poți construi orice magazin online în Magento. Ai o temă de bază ca punct de referință pentru înființarea unui magazin online. Această temă îți oferă posibilitatea de a personaliza fiecare pagină în funcție de preferințele tale, editând codurile HTML, CSS sau PHP. Practic, poți edita orice în Magento și nu doar în front-end. Aici ne referim la produse, modalități de livrare, limbă și multe altele. Uită de griji că modificarea temelor poate afecta cumva afișarea pe dispozitive mobile.

Cum am menționat mai sus, găsești în marketplace-ul Magento peste 1000 de extensii doar pentru personalizare, cum ar fi setare de filtre pentru produse și animații.

 

  • Posibilitatea de a administra mai multe site-uri de pe un singur cont

Cele mai mari branduri aleg Magento, fiindcă au posibilitatea de multistore. Dintr-o singur panou unic de administrare poți să administrezi mai multe magazine, care pot fi din domenii și limbi diferite, ceea ce nu este inclus în shopify lite, de exemplu. Imaginează-ți că poți gestiona mai multe magazine care se află în diferite colțuri ale lumii printr-un singur click. Astfel, poți să-ți dezvolți afacerea rapid economisind timp prețios și nu ai nevoie neapărat de cunoștințe avansate în domeniul IT.

Folosind un panou de administrare ai acces la rapoarte despre vânzări în timp real cu peste 20 de grafice interactive, pentru a putea observa cât mai bine stadiul în care se află business-ul tău. În aceste rapoarte vezi ușor numărul de comenzi, clienți, produsele vândute, suma medie pentru o comandă și multe altele. Datorită acestor date actualizate și a analizelor făcute, deciziile luate la nivel administrativ vor fi mai bine gândite.

Dacă cumva întâmpini o problemă cu Magento, poți fi sigur că vei primi support datorită comunității Magento în care sunt peste 450.000 de membri care îți pot oferi un răspuns pertinent la orice întrebare pe care o ai. 

Raport in Magento

Uite câteva statistici care te-ar putea interesa despre Magento:

  • În 2017 Magento a fost desemnată cea mai bună platformă pentru SEO 
  • Magazinele online construite în Magento cresc în medie de 3 ori mai repede
  • Platforma a fost cumpărat de compania Adobe în 2018 cu suma de 1.6 miliarde de dolari
  • În 2020 venitul Magento a crescut cu 4%
  • Vânzările globale ale Magento în 2020 au ajuns la 224 miliarde de dolari
  • Peste 250.000 de oameni de afaceri folosesc în prezent Magento
  • În lista de 300 comercianți B2B, Magento este pe primul loc cu 42 de site-uri create
  • Magento e descărcat de cca 5.000 de ori pe zi
  • Cel mai mult Magento este folosit în SUA, Marea Britanie și Olanda
  • Magento conține 11 limbaje de programare
  • Există peste 5.000 de extensii disponibile, multe sunt gratuite, iar prețul mediu ajunge la 50$

Magento a fost și rămâne una din cele mai populare platforme de e-commerce. Pe ea care o aleg brandurile care vor să investească în afacerea lor pentru a crește și a se răspândi în toată lumea. Mai ales că Magento îți oferă toate instrumentele de care ai nevoie pentru a-ți dezvolta business-ul tău rapid și eficient. Echipa Thecon te poate ajuta cu dezvoltarea unui magazin online performant care să fie conform preferințelor și așteptărilor tale.

Tags

Distribuie

Blogul Thecon

Articole recomandate

29 aprilie 2022

10 trenduri in Social Media și Digital Marketing pentru 2022

Noile trenduri in social media și digital marketing pentru 2022 sunt în strânsă legătură […]

Citește articolul

16 martie 2018

De ce este important să ai continut relevant în website-ul tău?

Deții un site si vrei să te asiguri că acesta este relevant? Află acum […]

Citește articolul

19 august 2015

De ce să-ți faci un magazin online?

Dacă arunci o privire scurtă asupra comerțului online și evoluția spectaculoasă din ultimii ani, […]

Citește articolul

Vezi și alte articole din blogul Thecon.

Thecon Newsletter

Abonează-te pentru noutăți!

Intră în posesia celor mai proaspete știri și articole, direct în casuța poștală, prin abonarea la newsletter-ul nostru.